כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

האם זהו סדר יומו של נשיא ארה"ב? 12 פחיות דיאט קולה ביום

לפי תחקיר ה'ניו יורק טיימס' המציג את סדר יומו של נשיא ארצות הברית, נראה כי טראמפ עסוק רק בעצמו; שותה 12 פחיות דיאט קולה ביממה וכבר ב-5:30 לפנות בוקר הוא מול הטלוויזיה והטוויטר • ותגובתו: "עיתונאים מזויפים, מקורות מזויפים"

טראמפ. צילום: פלאש 90
טראמפ. צילום: פלאש 90



וושינגטון - בסביבות 5:30 בבוקר, הנשיא טראמפ מתעורר ונכנס לתוך חדר הטלוויזיה בחדר השינה הראשי של הבית הלבן. הוא צופה ב-CNN, עובר לתוכנית "פוקס אנד פרינדס" בערוץ 'פוקס ניוז' ולפעמים צופה בתוכנית בוקר של "מורנינג ג'ו" של MSNBC. כך עולה מתחקיר שביצע ה'ניו יורק טימס'.

הוא נמרץ, ומזועזע - לעתים קרובות שילוב של שניהם, טראמפ תופס את האייפון שלו. לפעמים הוא מצייץ בעודו נשען על הכרית שלו, לפעמים הוא מצייץ מחדר סמוך אחר, תוך כדי שהוא צופה בטלוויזיה, שם הוא מתחיל את שיחותיו הרשמיות והבלתי רשמיות.

ה'ניו יורק טיימס' ידוע בעוינות שלו נגד טראמפ, כך גם בתחקיר הנוכחי בו הוא מציג את סדר יומו של הנשיא טראמפ, הוא מנסה להוציא את טראמפ הכי רע שאפשר, ומגדיר אותו כאובססיבי שחייב להילחם ולהגן על עצמו בכל רגע בטוויטר. כמו כן, האתר טוען כי קיבל את המידע מכ-60 איש המסתובבים בבית הלבן.

"עבור נשיאים אחרים, כל יום זה היה סוג של מבחן כיצד יש לנהל מדינה, איזון האינטרסים המתחרים. אבל עבור מר טראמפ, כל יום הוא מאבק של שעה אחר שעה לשימור עצמי" כותב ה'ניו יורק טיימס', "טראמפ עדיין חוזר על נאום הבחירות של השנה שעברה, ומשוכנע כי החקירה של רוברט מילר, היועץ המיוחד שמונה על ידי שר המשפטים לחקור את התערבותה של רוסיה היא מזימה לדה-לגיטימציה שלו".

עוד עולה בתחקיר ה'ניו יורק טיימס', כי על הקירות תלויים מפות המדגישות את המחוזות שזכה בהן בבחירות. כמו כן, אנשים המקורבים אליו מעריכים שטראמפ מבלה לפחות שמונה שעות ביום מול הטלוויזיה.

"הוא מרגיש כאילו יש מאמץ לערער את בחירתו וכי טענות הקנוניה נגדו אינן מבוססות", אמר הסנטור לינדסי גרהם, רפובליקאי מדרום קרולינה, ששהה עם הנשיא הכי הרבה זמן מאשר רוב המחוקקים. "הוא מאמין בלהט שהשמאל הליברלי והתקשורת התאגדו כדי לחסל אותו. ולכן באותה הדרך שבה הוא ניצח, הוא נלחם בחזרה". אמר הסנטור.

טראמפ אוהב תמיד לרכל עם חברים עם צלחת מלאה בסטייק משובח, סלט ברוטב רוקפור ובפיסות בשר דבר אחר מטובלות ברוטב, ולקינוח גלידה. טראמפ שותה ביום 12 פחיות של דיאט קולה, וכמובן צופה בלפחות שמונה שעות ביום בחדשות.

טראמפ עצמו הכחיש כי הוא יושב שעות מול הטלוויזיה, ואמר לכתבים בחודש שעבר: "תאמינו או לא, גם כשאני בוושינגטון או בניו יורק, אני לא רואה הרבה טלוויזיה".

"אני יודע שאנשים שלא מכירים אותי, אוהבים להגיד שאני צופה בטלוויזיה. הם אנשים עם מקורות מזויפים. ככה זה, עיתונאים מזויפים, מקורות מזויפים".

"אבל אני לא רואה הרבה טלוויזיה. בעיקר בגלל קריאת מסמכים, אני קורא הרבה מסמכים" אמר טראמפ.
דונלד טראמפ ניו יורק טיימס תחקיר סדר יום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד