כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הבחור המבוגר התארס: החברים חגגו כל הלילה

השמחה בישיבת טשערנאביל המפורסמת, פרצה את הגבולות - נו, לא כל יום מתארס זקן הישיבה • בצעד נדיר, ראש ישיבה הורה לבחורים: "תנו כבוד לתורה - ותסגרו את הגמרות"

שמחת האירוסין של החתן המבוגר בישיבת טשערנאביל
שמחת האירוסין של החתן המבוגר בישיבת טשערנאביל



בישיבת טשערנאביל בבני ברק השמחה הרקיעה שחקים, כאשר הבחור המבוגר ביותר בישיבה, הרב יצחק הוס, בן ה-29 אשר משמש כמשיב בישיבה מזה כמה שנים התארס בשעה טובה.

לפני שלש שנים הוכתר בפתיחת הזמן על ידי ראש הישיבה הגר"י רכניצר, לשמש כאחד מרבני הישיבה ומאז, החתן החל לשמש כמשיב בישיבה, לצד חברותא עם הרב רכניצר, אשר מכין איתו את החומר הנלמד בישיבה בנוסף משמש החתן כיו"ר ועד 'קנין תורה' בישיבה.

החתן הצליח לצבור תאוצה בקרב תלמידי הישיבה, ויש מהבחורים ובוגרי הישיבה, אשר קוראים לו כבר "חצי ראש ישיבה", כאשר הוא מצליח לתת מענה ברוחניות ובגשמיות לתלמידי הישיבה.

חבריו בישיבה, מספרים, שהחתן זוכה גם כן לקירבה מיוחדת מהאדמו"ר מטשערנאביל, ששולח את נכדיו, ללמוד עם הרב הוס בחבורתא.

בשבוע האחרון הוא התארס בשעה טובה עם בת הגאון רבי ישראל אריה זלמנוביץ אב"ד עכו ונכדת האדמו"רים מגארליץ וגאב"ד טשאבא זצ"ל מירושלים.

בליל שמחת הווארט הביאו תלמידי הישיבה, תזמורת ובקבוקי יין לתוככי בית המדרש, ורקדו עד השעות הקטנות של הלילה, תלמידי הישיבה, מספרים, ששנים לא היתה כזו שמחה בישיבה, שפרצה את כל הגבולות.

השיא הגיע כאשר למחרת באמצע ה"שיעור עיון", של ראש הישיבה הגר"י רכניצר נתן הוראה לסגור את הגמרות וזעק לתלמידי הישיבה "תנו כבוד לתורה" - כל הבחורים הולכים לרקוד כעת עם רבני הישיבה לכבודו של החתן הדגול.













ישיבת טשערנאביל הרב יצחק הוס שידוך בחור מבוגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד