י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מיכה גמרמן באלבום שלישי: האזינו ל'רק להודות'

הזמר מיכה גמרמן מברזיל מגיש את אלבומו השלישי - "A CHILD OF HASHEM", ובשמו העברי - "שם תמצאהו" • באלבום מוצאת את מקומן אחת עשרה יצירות שנכתבו על ידי מיטב היוצרים במוזיקה החסידית • השיר הראשון באלבום נקרא 'רק להודות' ואתם יוותר ממוזמנים להאזין לו

מיכה גמרמן באלבום שלישי: האזינו ל'רק להודות'



הזמר הברזילאי מיכה גמרמן, מוציא בימים אלו את אלבום האולפן השלישי שלו "A CHILD OF HASHEM", ובשמו העברי - "שם תמצאהו", זאת לאחר סדרת האנימציה המצליחה - 'מועדי ישראל'.

באלבום 11 רצועות של היוצרים המובילים במוזיקה החסידית: אלי קליין, איצי ברי, אלי שוואב, איצי וולדנר, משה לאופר, בני לאופר, צבי בלומנפלד, מרדכי ברזל ויוני גמרמן -האח.

האלבום מתאפיין בשלל גוונים: מהחסידי הקלאסי של משה ובני לאופר, דרך הגוונים האמריקאים של אלי שוואב, איצי וולדנר ומרדכי ברזל, ועד להיטי הPOP העדכניים ביותר של אלי קליין ואיצי ברי. באלבום המקורי אף מוצאים את מקומם מקצבים ברזילאים סוערים וסוחפים.

מיכה מספר: "העבודה על האלבום הזה הייתה מרתקת. תוך כדי שאני עובד על פרוייקט "חגי ישראל" הצלחתי בע"ה לאסוף שירים שדיברו אלי והפכו לחלק ממני במהלך ההקלטות".

גמרמן מוסיף: "באלבום הזה התווספו לצוות הקבוע שעובד איתי - ידידי הקרובים אלי קליין ואיצי ברי, גם גדול המעבדים משה לאופר ובנו בני, והכוח הצעיר צבי בלומנפלד שהביאו אותי לתוצאה מושלמת".

חפשו את החדש של גמרמן בחנויות התקליטים, ועד אז - תיהנו מהיצירה הפותחת של האלבום 'רק להודות'.

מיכה גמרמן A CHILD OF HASHEM שם אמצאהו ברזיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד