י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

טרור במנהטן: מוסלמי פוצץ עצמו ברכבת התחתית

מחבל מוסלמי פוצץ מטען חבלה שהיה על גופו במסוף האוטובוסים ליד כיכר טיימס סקוור. כתוצאה מהפיצוץ - נפצעו שלושה בני אדם באורח בינוני • המחבל נלכד ע"י המשטרה כשהוא פצוע פציעות בינוניות והוא פונה לבית החולים

טרור במנהטן: מוסלמי פוצץ עצמו ברכבת התחתית



פיגוע טרור במנהטן: בשעות הבוקר המוקדמות בארה"ב ((6:30 שעון מקומי), מחבל מוסלמי פוצץ מטען חבלה שהיה על גופו במסוף האוטובוסים ליד כיכר טיימס סקוור. הפיצוץ התרחש במעבר תת-קרקעי בין קווי הרכבת התחתית. מסוף האוטובוסים והרכבת התחתית נסגרו. כתוצאה מהפיצוץ - נפצעו שלושה בני אדם באורח בינוני.

המחבל - עקאיד אללה מהגר מבנגלדש בן 27 המתגורר בברוקלין - נלכד ע"י המשטרה כשהוא פצוע פציעות בינוניות והוא פונה לבית החולים.

על פי הדיווח בסוכנויות הידיעות, המשטרה דיווחה כי לגופו של המחבל היה מוצמד מטען מאולתר. המשטרה סירבה להגיב לשאלות האם המחבל היה קשור לארגון טרור כלשהו.



רשת CNN דיווחה כי האזור שבו אירע הפיצוץ ככל הנראה לא היה היעד שיועד לפיצוץ. המטען שנשא על גופו התפוצץ מוקדם מהמתוכנן משום שיוצר באופן חובבני, כך דיווח הניו יורק פוסט

הניו יורק פוסט מדווח כי המחבל בן ה-27 סיפר לרשויות ממיטת בית החולים שלו: "הם (האמריקאים) הפציצו במדינה שלי ורציתי לעשות כאן נזק". המחבל היה לשעבר נהג מונית בניו יורק, שרישיון המונית נשלל ממנו כי לא עמד בקריטריונים הנדרשים.
מנהטן טרור טיימס סקוור פיצוץ מטען צינור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד