כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

סער ספד לראש הישיבה: "ראיתי מקרוב צניעות מהי"

השר לשעבר ספד הבוקר את ראש הישיבה זצ"ל • "זכיתי להכירו ולשוחח עימו על החינוך, שהיה קרוב לליבו ולראות מקרוב מותר הרוח על החומר וצניעות מהי. יהי זכרו ברוך"

סער ספד לראש הישיבה: "ראיתי מקרוב צניעות מהי"



בכיר הליכוד, השר לשעבר גדעון סער ספד הבוקר (שלישי) את ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, עימו התייעץ פעמים רבות בעת כהונתו כשר בממשלת ישראל ובעת ששימש בתפקידים ציבוריים.

סער כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי "עם ישראל אבד הבוקר מנהיג גדול. הרב אהרון לייב שטיינמן: גדול בתורה, במסירות הנפש ובמידות. זכיתי להכירו ולשוחח עימו על החינוך, שהיה קרוב לליבו ולראות מקרוב מותר הרוח על החומר וצניעות מהי. יהי זכרו ברוך".

קודם לכן, גם נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיב לפטירת ראש הישיבה זצ"ל ואמר כי "מרן הגאון הרב שטיינמן היה מנהיג שנשא על כתפיו את כל כובד הקיום של העם היהודי. ענק תורני ומורה דרך שהכווין וניתב את חייהם של אלפים ורבבות. למרות עמדותיו הנחרצות הוא ידע להעביר את מסריו, בנועם, ברכות ומתוך אהבה גדולה לכל יהוד"י.

ריבלין סיפר כי "בפגישתי האחרונה איתו זכיתי להתוודע לנצר ייחודי של היהדות הליטאית המפוארת. הרב היה מתמיד עצום, גאון בתורה, טוב עין וטוב לב, עשיר בניסיון חיים ובא בימים. אדם שחכמתו הייתה שנייה רק לענוותנותו. הרב שטיינמן התווה דרך לאינספור יהודים והסתלקותו מותירה היום תחושת יתמות עמוקה. יהי זכרו ברוך".
רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן ברוך דיין האמת גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד