כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הושיבו ישיבה על קברו: הוקמה ישיבת 'אילת השחר'

עוד טרם צאת מסע הלוויה, הוכרז על פתיחת ישיבה חדשה 'אילת השחר', על שם ספריו ולזכרו של מרן ראש הישיבה זצ"ל • 'בחדרי' עם הפרטים על הישיבה החדשה

הגראי"ל שטיינמן זצ"ל
הגראי"ל שטיינמן זצ"ל



הושיבו ישיבה על קברו: ישיבה חדשה הוקמה הבוקר (שלישי) לאחר פטירת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, ישיבה שתיקרא 'אילת השחר' ותוקם בעיר ביתר עילית.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מדובר בישיבה לצעירים חדשה, שתהיה כסניף לישיבת 'תורת רפאל' הוותיקה בראשות הגאון רבי חיים הכהן קוק, הנמצאת כיום בשכונת רמת שלמה בירושלים.

הישיבה תיפתח לקראת זמן אלול בעיר ביתר ותהיה סניף של הישיבה.

ישיבת 'תורת רפאל' הוקמה לפני עשרים שנה בעצתו ובפיקוחו של מרן זצ"ל, תוך שימת דגש על עיון עמוק והיקף בבקיאות ומידות טובות ודרך ארץ.

הישיבה בביתר נועדה להיות כמו הישיבות בירושלים, שתמנע מהתלמידים לנסוע לישיבות בבירה, ולאור הגידול המבורך בתלמידים של כיתות ח' בביתר.

בראשות הישיבה ישמש במקביל הגאון רבי חיים קוק, וכן בנו הרב רפאל קוק והגאון רבי זאב כץ המשמש כר"מ בישיבת 'תורת רפאל', שישמש כראש הישיבה בפועל.

הישיבה כבר נהנית מחסות כלכלית ועול גשמי שנטלו על עצמם הרב אברהם צוויג והרב ישראל קינד. מי שהופקד על הרישום, הוא הרב אורי זלזניק שנמנה על מייסדי ישיבת 'תורת רפאל'.
ישיבה חדשה אילת השחר רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד