כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

אזולאי התרגש מגילאון: "איש גדול, ערכי ואנושי"

לאחר שהדהים אתמול באישיותו, ח"כ אילן גילאון ממרצ קיבל היום את תגובתו של השר דוד אזולאי שביקש להודות לו על הקיזוז אמש • "הודעתי לרופאים כי אם לא יושג לי קיזוז אגיע בכל מקרה ובכל מצב להצבעה בכנסת כי נושא השבת הוא החשוב ביותר"

צילום: הדס פרוש, פלאש 90
צילום: הדס פרוש, פלאש 90



על רקע ההצבעה על חוק המרכולים שעבר לפנות בוקר בקריאה ראשונה, השר לשירותי דת, דוד אזולאי, מסר הבוקר (שלישי) כי עבר ביממה האחרונה, בדיקה שיגרתית ומתוכננת מראש בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, הוא חש בטוב ואמור להשתחרר מבית החולים ביממה הקרובה.

השר אזולאי התקשר הבוקר לח"כ אילן גילאון יו"ר סיעת מרצ והודה לו בחום על כך שהסכים אמש להתקזז עימו בעת ההצבעה בכנסת על חוק המרכולים.

השר אזולאי אמר כי "אילן גילאון הוא איש גדול, חבר ואדם ערכי ואנושי. הודעתי לרופאים כי אם לא יושג לי קיזוז אגיע בכל מקרה ובכל מצב להצבעה בכנסת כי נושא השבת הוא החשוב ביותר. אני שמח שיש חברים כאלה בכנסת ישראל ולמרות מחלוקות אידיאולוגיות, מתעלים ומתנהגים בצורה אנושית וחברית".

אזולאי הוסיף כי "ח"כ אילן גילאון הוכיח שהוא גם פרלמנטר מצטיין וגם בנאדם. לא נותר לי אלא להודות ולברך אותו שתמיד נתקזז רק בשמחות".

הבוקר כתב גילאון כי "אנחנו צריכים להיות בני אדם אנושיים לפני כל דבר אחר. חשוב לי להדגיש את זה כי הבנתי הבוקר שיש כאלה שלא שמעו על כך".
דוד אזולאי אילן גילאון חוק המרכולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד