י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ויהי בנסוע הארון: הצטרפו לשידור החי ממסע הלווית מרן ראש הישיבה זצ"ל

רבבות אלפי ישראל מכל רחבי הארץ, אנשים, נשים וטף, מלווים בשעה זו את מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל בדרכו האחרונה למנוחות • שידור חי בבחדרי חרדים

צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90 ובחדרי חרדים
צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90 ובחדרי חרדים



רבבות רבבות בני אדם משתתפים במסע הלווית מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל נשיא מועצת גדולי התורה, שהשיב הבוקר את נשמתו ליוצרה, בגיל 104.

מסע הלוויה יוצא מביתו ברחוב חזון איש 5 בבני ברק וזה על פי צוואתו שלא יינשאו הספדים והקבורה תתבצע תוך שש שעות מאז הפטירה.



אתר 'בחדרי חרדים' מעביר את מסע הלוויה בשידור חי

על פי הוראת הגר"ח קנייבסקי, רק ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין ישא דברי חיזוק מביתו של מרן זצ"ל. הגרי"ג הגיע לתוך הבית מהכניסה האחורית ברחוב אליהו הנביא.

מסלול הלוויה לאורך כל רחוב חזון איש. המיטה תישאר בתוך אמבולנס של ארגון 'עזרא למרפא'.

המיטה הגיעה לבית החיים, שם נערכת כעת הטהרה בחדר שבפתח בית הקברות, לאחר מכן ייטמן מרן הרב שטיינמן לצד רעייתו הרבנית תמר שטיינמן ע"ה.

משטרת ישראל פונה לציבור ומבקשת מכל המשתתפים בהלוויית הרב, לא להידחק ולא להתקרב לכיוון מיטתו של ראש הישיבה זצ"ל. הדבר נועד לשמור על חיי אדם ולמנוע סכנת חיים.

רכב משטרתי ילווה את הרכב ובו המיטה, לכל אורך מסע הלווייתו עד לבית העלמין. הטהרה תתבצע בבית העלמין.

ראש הישיבה הגר"יג אדלשטיין אמר בדברי החיזוק שנשא לפני צאת מסע הלוויה: "הרב ביקש לא להספיד, אבל חייבים לדבר על הצער שאנחנו חשים בלכתו. כמו שמש, אפשר לחיות בלי שמש? חסר לנו מי שידריך עכשיו שילמד אותנו". והקהל געה בבכי.

בשעה 14:00 תם מסע הלוויה עם סתימת הגולל בבית החיים בבני ברק.

מדוברות מד"א נמסר, כי במהלך מסע הלוויה הוענק טיפול רפואי לכ-94 בני אדם שנחבלו, חשו ברע וסבלו מחולשה והתעלפיות כתוצאה מהדוחק והצפיפות. 5 מתוכם שסבלו מחולשה והתעלפות פונו באמבולנסים של מד"א להמשך טיפול בבי"ח 'מעייני הישועה' בעיר, בהם: גבר כבן 80, אישה כבת 67, גבר כבן 30, נער כבן 17 ונערה כבת 16.
הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן הלוויה שידור חי רחוב חזון איש 5 מצלמת רחפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד