י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024

הנשיא טראמפ צייץ "חג שמח" בעברית

"בחג הזה אנו גאים לעמוד עם העם היהודי המאיר כאור לכל העמים. אנחנו גם עומדים עם עם ישראל, מדינת היהודים, שיש לה היסטוריה מופלאה של התגברות נגד הסיכויים הגבוהים ביותר" כך טראמפ בברכתו לעם היהודי

טראמפ בכותל. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
טראמפ בכותל. צילום: נתי שוחט, פלאש 90



נשיא ארה"ב פרסם הודעה רשמית בחשבון הטוויטר שלו: "מאחל חנוכה בריא ושמח לכל מי שחוגג את החג בחברת אלו שהוא אוהב".

הנשיא צייץ תמונה של חנוכייה עם המילים "חג שמח" בעברית ובאנגלית, ופרסם הודעה רשמית באתר הבית הלבן: "חנוכה הוא זמן למשפחות יהודיות ברחבי העולם להתאחד סביב התאורה של המנורה, לחגוג את הנסים של העבר והבטחות של העתיד. מלאניה ואני מאחלים לכל האחים והאחיות היהודיים שלנו לחגוג את החג המשמעותי הזה שמונה לילות מאושרים ובריאים בחברתם של אלה שהם אוהבים".

"נס החנוכה החל לפני יותר מ-2,000 שנה, כאשר מי שקיים את מצוות היהדות קיבל עונש מוות. ואז הגיע חבורה קטנה של פטריוטים יהודים, שהחזירו את הזהות היהודית שלהם בגאווה על ידי ניצחון נגד צבא אדיר. במרדף שלהם נגד האויבים שלהם, הם חידשו את בית המקדש הקדוש שלהם עם הקרבה, הגיבורים היהודים מצאו מספיק שמן רק כדי להדליק את המנורה בבית המקדש ללילה אחד, עם זאת, קרה נס ועם החסד של אלוקים השמן המשיך לדלוק שמונה ימים". כתב טראמפ.

לסיום אמר הנשיא האוהד: "בחג הזה אנו גאים לעמוד עם העם היהודי המאיר כאור לכל העמים. אנחנו גם עומדים עם עם ישראל, מדינת היהודים, שיש לה היסטוריה מופלאה של התגברות נגד הסיכויים הגבוהים ביותר. אנו מקווים שלאלו שחוגגים בחג כאן, בישראל ובעולם יהיה חג נפלא".
דונלד טראמפ חנוכה הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד