י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בעקבות הפטירה: הגר"ח פסק לבטל את הקומזיץ

האבל בו התעטפה היהדות החרדית עם פטירת מרן הגראי"ל שטיינמן, משפיע גם על אירועי חנוכה: קומזיץ של הזמר מוטי שטיינמץ בשילוב אירוע השקה של האלבום 'הנשמה בקרבי' - בוטל בהוראת מרן הגר"ח קנייבסקי • כל הפרטים

בעקבות הפטירה: הגר"ח פסק לבטל את הקומזיץ



הערב (רביעי) אמור היה להתקיים בבני ברק אירוע מיוחד עם הזמר מוטי שטיינמץ: קומזיץ לחנוכה 'פעמי המזרח' משולב בהשקת אלבום הבכורה שלו 'הנשמה בקרבי', שיצא אך לפני מספר שבועות.

באירוע היה אמור הזמר מוטי שטיינמץ להופיע ולבצע ממיטב שירי האלבום. בנוסף, היה אמור להופיע הזמר משה לוק, והכל בליווי תזמורתו המורחבת של מאסטרו רובי בנט.

כמו כן, הובטחה נוכחותם של רבנים ובראשם הגאון הרב שמעון בעדני, אישי ציבור, ביניהם גם שר הפנים אריה דרעי, ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, אברהם רובינשטיין, אליהו דדון, עוזי דיין וחברי הנהלת העיר.

לאחר שאתמול הוחשכו המאורות ומרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל הלך לבית עולמו, התלבטו בהפקת האירוע האם לקיים את האירוע כמתוכנן. הזמר מוטי שטיינמץ מעיד כי הייתה לו קרבה והערכה מיוחדת להגראי"ל שטיינמן, ונהג להתברך ממנו מידי פעם.

הם פנו לגאון הרב שמעון בעדני ושאלו את דעתו. הרב בעדני החליט לשאול ולהיוועץ עם מרן הגר"ח קנייבסקי. האחרון פסק שאין לקיים את האירוע.

שטיינמץ סיפר בראיונות שערך לאחרונה כי הגראי"ל תמך ועודד לקיים את הקומזיצים. העסקן מוטק'ה בלוי סיפר למרן כי שטיינמץ נוהג לקיים קומזיצים על טהרת הקודש לגברים בלבד, והקהל יוצא לאחריו בהתעלות מיוחדת. "איפה הייתם עד היום? עליכם לתת לציבור יותר ויותר מהדבר הזה", אמר הגראי"ל.
מוטי שטיינמץ הגראיל שטיינמן הגרח קנייבסקי קומזיץ הנשמה בקרבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד