כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אלפי נשים חרדיות השתתפו בכנס המיוחד "להודות ולהלל" מטעם עיריית ירושלים

סגן ראש העיר ירושלים יוסף דייטש: זכינו להביא את אווירת החג וקדושת ימי החנוכה לאלפי משפחות, אימהות ובנות שהשתתפו בכינוס" • חבר מועצת העיר שלמה רוזנשטיין: הציבור החרדי בעיר לא יקופח באירועי התרבות, שמחנו לקיים פעילויות חנוכיות וחווייתיות רבות למען המשפחה החרדית כולה

אלפי נשים חרדיות השתתפו בכנס המיוחד "להודות ולהלל" מטעם עיריית ירושלים



במסגרת סדרת הפעילויות המיוחדות של עיריית ירושלים בחג החנוכה, אותם ארגנו חברי מועצת העיר, סגן ראש העיר יוסף דייטש, וחבר מועצת העיר שלמה רוזנשטיין, התקיים כנס רב משתתפים, לאלפי נשים חרדיות, במרכז הקונגרסים "בניני האומה" בירושלים, ובו חוו את חג החנוכה באירוע ייחודי "להודות ולהלל," שהכניס את האימהות והבנות מהמשפחה החרדית לאווירת החג.

"מדובר בכנס רב משמעות עבור ציבור הנשים החרדיות, שנעשה במסגרת פעילויות רבות שמתקיימות במהלך כל השנה" אמר הרב יוסף דייטש סגן ראש העיר ירושלים בפתח הכנס, "אירוע הנשים הגדול "להודות ולהלל" משלב את אווירת החג וקדושת ימי החנוכה, למשפחה החרדית כולה". חבר מועצת העיר ירושלים שלמה רוזנשטיין אמר כי "אירועי התרבות לכלל התושבים גדושים באלפי משתתפים החפצים באירועים הללו לחוויה עבור כל בני המשפחה, מדובר בערב חווייתי ומרגש לנשים ולבנות מהמשפחה החרדית שחוו את ימי החנוכה בשמחה ובהודיה והלל".

יצוין כי בכנס שמעו המשתתפות הרבות הרצאה של מגיד הישרים הנודע הרב ישראל גולדווסר, במהלך האירוע הופיעו לקטע אומנותי מיוחד ומרגש להקת "הכנריות הקטנות" בניצוחה של הגב' ח. ליברמן אשר הפליאה את המשתתפות במחרוזת שירה ונגינה בשילוב דברי אמונה וביטחון, כמו"כ הוקרן המיצג האור קולי החדש "לאחוז ברוח" פרי יצירתם של גב' ר. שור וגב' ר. ליבוביץ, בהמשך הערב הושמעו קטעי שירה והודיה מפי הגב' ח. לוי, על מלאכת ההנחיה הופקדה הגב' ד. אנגלרד.

יצויין כי כרטיסי הכניסה לאירוע חולקו בחינם דרך המנהלים הקהילתיים, "בנייני האומה היה גדוש לגמרי, והדבר רק ממחיש את החשיבות בכנסים הללו שמסייעים לכלל המשפחה החרדית לחוות אירועים תורניים, חווייתיים ותרבותיים".

המשתתפות יצאו מהכינוס ברגשות גיל והתרוממות הרוח והודו בלב חם לנציגי הציבור, סגן ראש העיר יוסף דייטש וחבר מועצת העיר שלמה רוזנשטיין, על פעילותם הברוכה למען כלל התושבים ובפרט על ערב מיוחד זה.
כנס נשים עיריית ירושלים יוסף דייטש שלמה רוזנשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד