כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

דרעי על אלי ישי: "ש"ס לא מחפשת כוכבים"

בראיון עמוס הכחשות, התייחס שר הפנים דרעי לאיום על התפטרות מהממשלה באם חוק המרכולים לא יעבור, למגעים להחזרתו של אלי ישי לש"ס וליוזמת הריצה המשותפת של ש"ס עם הסיעות האשכנזיות • וגם: האם אנחנו בדרך לבחירות?

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



שר הפנים אריה דרעי מכחיש הבוקר (חמישי) את הפרסומים השבוע, על פיהם, הוא איים בפניו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי במידה וחוק המרכולים לא יעבור בקריאה ראשונה הרי שהוא יתפטר מתפקידו בממשלה.

בדברים שאמר בגל"צ, נשאל דרעי על הפרסומים והוא השיב במפתיע: "לא איימתי להתפטר, מישהו מתוך הליכוד טרח לפרסם את הדבר הזה".

יצוין, כי כבר בעת פרסום הדברים, 'בחדרי חרדים' פנה לקבל את תגובת לשכתו של דרעי, אך היא שמרה על שתיקה רועמת.

בנוסף, דרעי הבהיר בראיון לגל"צ כי כלל השותפות הקואליציוניות נחושות שלא ללכת לבחירות, "אני אומר לכם את זה בשם כולם, אף אחד לא רוצה ללכת לבחירות"., הוא הוסיף כי "גם נתניהו נחוש בדעתו להשלים את הקדנציה הזו במלואה".

בהמשך הוא נשאל על היוזמה להורדת אחוז החסימה ועל הסקרים שלא מחמיאים לש"ס, "אחוז החסימה לא ירד, הוא יישאר כמות שהוא", לדברי דרעי, "ש"ס, לא רק שתחזור בבחירות הקרובות לכוחה - שבעה מנדטים, היא גם תגביר את כוחה. אני אומר את זה - חד משמעית, תראיין אותי מיד אחרי הבחירות", הוסיף.

כמו"כ, דרעי נשאל על הפרסומים על כך שהוא מנהל מגעים להחזרתו של אלי ישי לתנועה: "אנחנו לא עומדים בפרק הזה, ש"ס יש לה חברי כנסת מצוינים, היא לא מחפשת כוכבים ותגבורים, בשעת מבחן הציבור ייתן את מלוא אמונו בש"ס".

לסיום נשאל שר הפנים על היוזמה שרצה בתקופה האחרונה, על פיה, ש"ס תרוץ ברשימת אחדות אחת עם הסיעות האשכנזיות, "לא היה ולא נברא, זה סתם דיבורים, השיב".
אריה דרעי אלי ישי סקרים חוק המרכולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד