י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המשפיע והחיילים החרדים בקומזיץ חנוכה מרגש • תיעוד

בין יציאות למארבים, ביצוע מעצר מחבלים, הסתערויות ותפיסת אמצעי לחימה: המשפיע הרב מענדל ראטה, מגדולי הזמר החסידי, הופיע בפני הלוחמים החרדים בחטיבת גבעתי • וידאו וגלריה

המשפיע והחיילים החרדים בקומזיץ חנוכה מרגש • תיעוד



הכוננות בצה"ל בעקבות הכרזת טראמפ על ירושלים כבירת ישראל עדיין בשיאה. הכוחות מתוגברים ביהודה ושומרון וביניהם פלוגת תומר - הפלוגה החרדית בגבעתי.

בעיצומה של המתיחות הבטחונית, הגיע המשפיע הרב מענדל ראטה לביקור חנוכה בפלוגת תומר החולשת על גזרת שילה בחבל בנימין בשומרון.

הביקור, שכלל מפגש עם מפקד הפלוגה סרן רוני נבון, נערך כמה שעות, במהלכן סייר כשהוא מלווה בלוחמים החרדים במוצבים ובפילבוקסים החולשים על הגזרה, היישובים וצירי התנועה.

המפקדים הציגו את מבנה הפלוגה החרדית, תוך שהם מציינים את ההישגים הרבים של הלוחמים, הן ברמת ההצטיינות במגוון הכשרות הלחימה והן ברמת היכולת והעמידה במטלות הבטחון השוטף והמשימות המבצעיות הרבות.



לאחר הסיור, נערך הקומזיץ המרכזי לרגל חג החנוכה בפני חיילי המוצב במהלכו התכבד מפקד הפלוגה בהדלקת נר החנוכה כשהוא מלווה בשירת החיילים.

בארגון שח"ר, המלווה את מסלולי שירות החרדים בצה"ל, הביעו סיפוק רב על אירועי החג, "הלוחמים החרדים בפלוגת תומר, הקיימת מזה למעלה משלוש שנים, הוכיחו את יכולתם לשלב בין קיום התורה והמצוות לבין שמירה על בטחונם של אזרחי ישראל".



























המשפיע הרב מענדל ראטה צבא שחר חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד