כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

לציון יום הנישואין: הבנים מרגשים בגרמען • האזינו

לכבוד חגיגות 34 שנות נישואין לבעל המנגן אברומי וייס ורעייתו, התכנסו באולפן חמישה מבניו, הגיס ושני ילדים נוספים וביצעו גראמען מרגש המורכב מארבעה שירים - שניים מהם מלחניו של חתן השמחה • להאזנה

לציון יום הנישואין: הבנים מרגשים בגרמען • האזינו
יעקב לדרמן, פלאש 90



לכבוד חגיגות 34 שנות נישואין של בעל המנגן הויז'ניצאי אברומי וייס ורעייתו, התכנסו באולפן חמישה מבניו, הגיס ושני ילדים נוספים וביצעו גראמען מרגש המורכב מארבעה שירים.

בני משפחת וייס שהשתתפו בסינגל הייחודי: האח הבכור הזמר החסידי הידוע מנדי וייס, ויחד עמו החתן בערי פליגמן שחתום על הפקת הקליפ, רפאל אריה ווייס מנהל מקהלת 'חסידיש', ישראל חיים חבר מקהלת 'חסידיש', שמוליק ווייס על הקלידים, גם הוא חבר במקהלת 'חסידיש', הזמר משה וייס והילדים אהרן דב ויענקי.

הגראמען מורכב מארבעה שירים: 'טאטע טאטע' בלחנו של פינקי וועבר, 'שיהיה שיח שפתותינו' של בעלזא, 'אתה השם' שהלחין אברומי וייס בעצמו, ומסתיים ביצירה 'ברכנו אבינו' גם היא מלחניו של אברומי וייס מתוך האלבום 'נודה לך' שהפיק יוסף משה כהנא לפני כשני עשורים.

"השיר מבטא את הערכתנו להורים", אומר הבן אריה וייס, מנהל מקהלת 'חסידיש'. "היינו באולפן! מרגש, סוחף, מרנין, פשוט להרגיש טעם בשיר. כן, האחים ווייס התקבצו יחד לאולפני זמירות ועכשיו גם הזמן שלכם להנות ממה שהספקנו בשעתיים וחצי".



קרדיטים:
לחנים: פינקי וועבער, ר' אברומי ווייס.
מילים: אריה ווייס - מנהל מקהלת "חסידיש"
על הקלידים: שמוליק ווייס חבר מקהלת "חסידיש"
האחים וייס חסידיש גראמען יום נישואים סינגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד