ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

שבוע שלישי להתפטרות ליצמן: הערבי ממשיך לתעד את חילולי השבת • צפו

איפה הח"כים החרדים? שלושה שבועות לאחר התפטרות ליצמן, וחילול השבת שנעשה על ידי רכבת ישראל הפך כבר לדבר שבשגרה

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



שלושה שבועות לאחר התפטרות ליצמן: רעשי האיומים של הח"כים החרדים נדמו וחילול השבת שנעשה על ידי רכבת ישראל הפך לדבר שבשגרה.

היומונים החרדים שותקים והנושא ירד מסדר היום, למרות הכל "בחדרי חרדים" חושף גם השבוע תיעוד וידיאו שצילם הבוקר - שבת, נכרי בן העדה הערבית בשלושה מקומות שונים במחלפי ההלכה, השלום ובן גוריון שבו. בתיעוד נראות עבודות מאסיביות של 'רכבת ישראל' בעיצומה של השבת.

בתיעוד נשמע המצלם הערבי פונה לחבריו החרדים ואומר: "אתם ישנים, לומדים ומתפללים, שתהיה לכם שבת שלום אבל זה מה שקורה ברכבת, זה השקר שמשקרת עליכם הממשלה".



בתיעוד אחר נשמע הערבי אומר: "כרגיל עבודות בשבת. הממשלה ממשיכה לשקר אתכם. חברי הכנסת שלכם לא כל כך חזקים. הם עובדים קשה - נכון, חוק המרכולים עבר אבל בבקשה".

כמו"כ הוא אומר, "עם כל הכבוד לכם, אם לא הייתי מראה לכם את הסרטים האלו - אתם הייתם ישנים וחושבים שמכבדים את השבת. אבל אין מה לעשות, אתם חושבים שחברי הכנסת שלכם עובדים קשה. נכון חוק המרכולים שלכם עבר - אבל שוב הממשלה שלכם צוחקת עליכם".

לדבריו, "הנה היום אני מראה לכם מסלול אחר מכל הפעמים, עבודות בשבת, הנה המשאית של הבטון עובדת, תמשיכו להתפלל ושתהיה לכם שבת שלום".

כזכור, "בחדרי חרדים" חשף את האסטרטגיה החדשה של 'רכבת ישראל' ושר העבודה והרווחה חיים כץ. טשטוש מיקום העבודות ואי מסירת מידע עליהן. המטרה: העבודות מתקיימות ורומסות את השבת, אולם הח"כים החרדים לא נזעקים עליהם.
חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד