ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מרהיב: ראש הנקרה כפי שמעולם לא ראיתם • צפו

הנקרות בראש הנקרה מעולם לא נראו טוב יותר: 'פלא הנקרות', תערוכת צילומים מיוחדת המציגה את יופיין של הנקרות באתר התיירות 'ראש הנקרה', נפתחה ביום חמישי האחרון במנהרת הרכבת המנדטורית באתר התיירות ראש הנקרה • צפו בגלריה מדהימה

מרהיב: ראש הנקרה כפי שמעולם לא ראיתם • צפו
שימי כליפה



הנקרות בראש הנקרה מעולם לא נראו טוב יותר: 'פלא הנקרות', תערוכת צילומים מיוחדת המציגה את יופיין של הנקרות באתר התיירות 'ראש הנקרה', נפתחה ביום חמישי האחרון במנהרת הרכבת המנדטורית באתר התיירות ראש הנקרה.

בתערוכה, שתינעל בעוד כחודש וחצי, ישתתפו 25 צלמי נוף ישראלים, כאשר כל צלם יציג 2 תמונות – תמונה של הנקרות מזווית מיוחדת ותמונת נוף חופשית לבחירתו. בין הצלמים שישתתפו בתערוכה גם תומר עפרי, מורדי שמיר, אמיר ירחי, ארז אשכנזי ורבים נוספים אשר צילומי הטבע הייחודיים שלהם משתתפים ומוצגים בתחרויות בינלאומיות שונות.

הכניסה לתערוכה המיוחדת תהיה כלולה במחיר הכניסה לאתר, והמבקרים המעוניינים אף יוכלו לרכוש את התמונות כאשר חלק מההכנסות המכירה יוקדשו לתרומה לעמותות המסייעות לבעלי מוגבלויות. חלק מהצלמים עוסקים בצילום כתחביב וחלק עוסקים בצילום לפרנסתם.

את התערוכה מפיק הצלם ארז אשכנזי מהגליל המערבי שסיפר כי "ללא ספק ראש הנקרה אחד המקומות היפים והמיוחדים שיש לנו בארץ, מקום מיוחד שנתן לי השראה לקבץ מספר צלמים מוכשרים ולהפיק תערוכת צילומים ייחודית. הן למקום והן לצלמים עצמם".

חלק מהתמונות שיוצגו בתערוכה מצורפות כאן, להנאתכם. צפו בגלריה.





















ראש הנקרה תערוכת צילומים ארז אשכנזי צלמים צפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד