י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

התאונה הקשה שהפכה את החתונה לאפשרית - סיפור מדהים עם סוף מפתיע

תוך כדי נסיעת חירום - להציל ילד שנחנק, התנגש ביאיר רכב בתאונה חזיתית. הוא נפצע באורח קשה והתואר שהודבק לו - 'מעוכב שידוך' רק התעצם • עו"ד נתנאל רוט שהכיר את המשפחה דאג שהוא יקבל כמליון וחצי שקלים פיצויים

תאונת דרכים. צילום אילוסטרציה - דוברות מד"א
תאונת דרכים. צילום אילוסטרציה - דוברות מד"א



יאיר, צעיר בן 32 נפצע לפני מספר שנים בתאונת עבודה. בצעירותו הוא הועסק בחברת שליחויות גדולה ובמקביל התנדב בארגוני 'הצלה' שונים. כיוון שהיה זמין ונייד התאפשר לו לעשות 'חסד על גלגלים'. בוקר שגרתי אחד, במהלך שליחות, הביפר רוטט ומבשר על תינוק שנחנק לאחר שבלע חרוז ממש ברחוב הסמוך, יאיר לא חשב פעמיים ויצא במהירות למקום, אולי במהירות מדי. הוא נפגע בתאונה חזיתית מרכב שנסע בנתיב שמולו. מהצד שמעניק עזרה ובעל חסד הוא הפך ברגע להיות נתמך ונסעד. יאיר סבל מחבלות קשות בכל חלקי גופו ובמיוחד מקרע עמוק ברצועות הברך ומכות יבשות נוספות. הוא עזב את העבודה, גם הוריו שתמכו וסעדו אותו נאלצו לעזוב את מקום עבודתם. מצבם הכלכלי היה קשה, נטישת מקום העבודה לא עזרה אל מול החשבונות החודשיים שנערמו והצטברו. מה שהיה עד כה קשה הפך לכמעט בלתי אפשרי.

הוריו התחילו להבין כי יאיר שהתואר 'מעוכב שידוך' אשר הוצמד לו בכל שיחה אפשרית בעקבות גילו המתקדם עשוי להתעצם כיוון שאם עד כה הייתה תקווה שהוא יפרנס את עצמו כעת העול נופל עליהם ופתרון לא נראה באופק.

מי שנרתם למקרה ופעל רבות בטיפול שוטף ביאיר ובבני המשפחה הינו עו"ד נתנאל רוט. ההיכרות הקרובה עם המשפחה לא הותירה לו אפשרות לעמוד מנגד. הוא פעל הן בצד המקצועי, בניהול התביעה מול ביטוח לאומי וחברת הביטוח והן בפן המשפחתי בניסיונות עידוד והרגעת ההורים הטרודים וכמובן בטיפול צמוד ליאיר הכואב והדואב. כשנה וחצי לאחר התאונה קיבל יאיר באמצעות משרדו של עו"ד רוט , סך מצטבר של למעלה מ- 1,200,000 ₪ (מיליון ומאתיים אלף ₪) וזאת באמצעות קביעת נכות של 20% בביטוח לאומי וקבלת קצבה לכל החיים. בנוסף קיבל יאיר סך של 180,000 ש"ח מביטוחים פרטיים ועוד 200,000 ש"ח מחברת הביטוח של הקטנוע.

יאיר נישא כשנתיים לאחר התאונה לבחירת ליבו כשבאמתחתו סכום אסטרונומי שאפשר לו לרכוש דירה במרכז הארץ כמעט ללא סיוע מהבנק. הוריו הרוויחו שתי ציפורים במכה כיוון שחיתנו את ה'בן יקיר' שלהם ללא מעמסה כלכלית ומה עוד שיכלו לחזור איש איש לעבודתו שמאפשרת להם לפרנס את עצמם בכבוד וללא טרדות.

לקבלת מידע נוסף לחצו כאן או השאירו פרטים בטופס למטה





לפורום
המשפטי של בחדרי חרדים לחץ כאן>>
תאונה חזיתית מעוכב שידוך ביטוח חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד