י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רון חולדאי הפתיע וברך את הנערים שיגדלו יראי שמים • צפו

במסיבת חנוכה שארגן ארגון הנוער "דרכו" שע"י מוסדות "שער אשר" בתל אביב, השתתף ראש עיריית תל אביב שנלחם בימים אלו לפתוח חנויות בשבת. בנאומו הפתיע חולדאי וברך את התלמידים ש"יגדלו להיות יראי שמים" • צפו

רון חולדאי הפתיע וברך את הנערים שיגדלו יראי שמים • צפו



במסיבת חנוכה שארגן ארגון הנוער "דרכו" שע"י מוסדות "שער אשר" בתל אביב, השתתף גם רון חולדאי ראש עיריית תל אביב שנלחם לפתוח חנויות בשבת. בדבריו הפתיע חולדאי וברך את התלמידים ש"יגדלו להיות יראי שמים".

האירוע התקיים ביום חמישי האחרון באולמי המוסדות, במסיבה השתתפו עשרות בני נוער תושבי דרום תל אביב, שבמקום שיבילו את הסופ"ש חנוכה במקומות מפוקפקים ולא ראויים, ארגנו להם ערב מלא וגדוש ברוחניות ובגשמיות. כך גם הנערים יצאו נשכרים ומרוצים, וגם ההורים יהיו רגועים שהילדים נמצאים בידיים טובות.

כאמור, באירוע השתתף ראש עיריית תל אביב רון חולדאי. בדבריו ברך את הנערים שיגדלו יראי שמים, "אני מברך אתכם שתגדלו בדרך הישר, ותהפכו להיות אזרח הגון, וכבוד הרב רוצה אז הם גם יהיו יראי שמים, ובענין הזה דרך ארץ קדמה לתורה".

צילום: בנימין אשר מנהל ארגון הנוער דרכו

לסיום סיפר ראש העיר בדיחה לתלמידים "איך מבינים את נס חנוכה בזמנים שלנו?. אם יש לאייפון שלכם 10 אחוז בטריה והוא מספיק לשמונה ימים, זה נס חנוכה של ימינו".
רון חולדאי דרכנו חנוכה נוער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד