י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סקר חדש קובע: גדעון סער היורש של ביבי

השר לשעבר גדעון סער - הוכתר שוב כיורשו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על פי תוצאות הסקר שנערך על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה, בראשות הסוקר אבי דגני, סער מוביל עם 24.3% מהנשאלים שהשיבו כי הוא ראוי להחליף את נתניהו

סער. צילום: פלאש 90
סער. צילום: פלאש 90



בכיר הליכוד, השר לשעבר גדעון סער - שוב הוכתר כיורשו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הפעם על ידי רוב נשאלי הסקר החדש שנערך בשבוע החולף על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה, בראשות הסוקר אבי דגני, ופורסם בוואלה!.

הסקר הנוכחי התייחס לשאלה: מיהו המועמד המתאים ביותר להחליף את נתניהו ולעמוד בראש הליכוד, בין השמות שהוצגו בסקר: נשיא המדינה ראובן ריבלין.

כאמור, על פי תוצאות הסקר, סער מוביל עם 24.3% שהשיבו שהוא ראוי להחליף את נתניהו. במקום השני נשיא המדינה ריבלין עם 16.7% ובמקום השלישי גלעד ארדן עם 16.2%. במקום האחרון: ישראל כץ עם 6.9 אחוזים.

הסקר, שכאמור פורסם בוואלה! - בדק גם התאמה כללית חוצה מפלגות לראשות הממשלה: במקום הראשון - נתניהו שמוביל עם 37.7%, אחריו יאיר לפיד עם 12.7%, במקום השלישי ראובן ריבלין עם 7.7%, יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי עם 7.5%, נפתלי בנט ואביגדור ליברמן קיבלו כל אחד 4.6%. ואחרון: משה כחלון, עם 3.2% בלבד.
גדעון סער סקר וואלה גיאוקרטוגרפיה ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד