י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שלושה שיגורים לעבר ישראל; פגיעה ישירה בבית באזור עוטף עזה

אזעקת צבע אדום הופעלה במועצה אזורית חוף אשקלון, וזוהו מספר שיגורי רקטות מעזה לעבר ישראל • רקטה התפוצצה בלב יישוב בעוטף עזה, ונגרם נזק לבית ולרכב • מהאזור פונו מספר נפגעי חרדה • ראש המועצה: "לא מוכנים ל'טפטוף' ירי"

רקטה שהתפוצצה הערב. צילום: דוברות המשטרה
רקטה שהתפוצצה הערב. צילום: דוברות המשטרה





אזעקת צבע אדום הופעלה במועצה אזורית חוף אשקלון ורקטות שוגרו מעזה לעבר ישראל הערב (ראשון). רקטה אחת התפוצה ביישוב בעוטף עזה.

אין נפגעים בעקבות הנפילה, אך נגרם נזק לבית ולרכב. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו שלושה שיגורים לעבר ישראל, שניים מרקטות נחתו בשטח ישראל ואחת ברצועת עזה.



"נשמעה אזעקה במועצה אזורית חוף אשקלון, והייתה נפילה אחת באחד הישובים" נמסר מדוברות המועצה האיזורית חוף אשקלון. מספר בני אדם לקו בחרדה בעקבות האזעקה והפיצוץ שנשמע. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח.

תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית שדות נגב, בתגובה לירי הרקטה הערב: "הערב, שוב אזעקת צבע אדום ביישובי עוטף עזה והפעם יש גם נזק לבתי תושבים וב"ה אין פגיעה בגוף ובנפש. אנו מצפים ודורשים כי כוחות הביטחון יגיבו בעוצמה ויבהירו לטרוריסטים כי מדינת ישראל נחושה שלא לאפשר את המשך הירי. אנחנו לא מוכנים שמצב החירום יהפוך לשגרת חיינו ושבים ואומרים בשפה ברורה שאנו חזקים ונחושים ומחזקים את כוחות הביטחון".

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון: "'הטיפטוף' הוא לא מצב נורמאלי. אנו לא מוכנים לקבל זאת כנורמה של חיי היום יום . משחקי הכוחות בן חמאס לשאר האירגונים הוא לא מעניננו. החמאס הוא הריבון בעזה והוא נושא באחריות ואיתו צריך להתחשבן".

רקטה חוף אשקלון פגיעה ישירה רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד