י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

"השגרירות הבריטית מחוייבת להצלחת תעשיית ההיי-טק החרדית"

האירוע נערך בבית שגריר בריטניה ברמת גן, בהשתתפות מנכ"ל קרן קמ"ח מוטי פלדשטיין, מנכ"ל קרן בראשית גדעון קופרמן, ידידי ועובדי מתחם 'ביזמקס' ואורחים רבים.

"השגרירות הבריטית מחוייבת להצלחת תעשיית ההיי-טק החרדית"



"השגרירות הבריטית מחוייבת להצלחת תעשיית ההיי-טק החרדית": כך אמר סגן שגריר בריטניה בישראל מר טוני קיי באירוע הדלקת נר שלישי של חנוכה עם חברי ביזמקס - מתחם העסקים והחדשנות לגברים חרדים שהוקם לאחרונה בירושלים ע"י 'אחים גלובל', קרן ק.מ.ח. והרשות לפיתוח ירושלים. האירוע נערך בבית שגריר בריטניה ברמת גן, בהשתתפות מנכ"ל קרן קמ"ח מוטי פלדשטיין, מנכ"ל קרן בראשית גדעון קופרמן, ידידי ועובדי מתחם 'ביזמקס' ואורחים רבים.

את פתיחת דבריו יחד סגן השגריר להסתלקותו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ז"ל והביע את תנחומי השגרירות לציבור החרדי. בדבריו ציין כי השגרירות חוגגת בימים אלה 100 שנה להצהרת בלפור ו"אני מקווה שנזכה שהנכדים שלנו יקיימו כאן את הטקס לרגל 100 שנים לביזמקס״, אמר.

מר קיי שיבח את האומץ, הרצון להצליח ו"החוצפה" להגיע להצלחות והשיגים המאפיינים את חברי ביזמקס, ואמר כי "השגרירות הבריטית מחוייבת להצלחת התעסוקה החרדית וכל צוות השגרירות ישמח לסייע לסייע לחברי ביזמקס ביצירת קשרים ובכל תחום שיוכלו לעזור".

עו"ד אברהם יוסטמן סמנכ"ל קרן קמ"ח, הודה לשגרירות על קיום האירוע, האירוח המכובד, התמיכה לאורך השנים בפעילות האינטנסיבית של קרן ק.מ.ח לקידום התעסוקה והיזמות במגזר החרדי. יוסטמן עמד בדבריו על צמיחת היזמות החרדית ועל הייחודיות של מתחם ביזמקס שמעניק ליזמים חרדים את כל הכלים הדרושים להם. "ההכרה של השגרירות ביכולת להצטיין ולפרוץ גבולות בתחומי המסחר גם תוך שמירה והקפדה על האמונה והמסגרת החרדית וללא התפשרות על אורח החיים, מהווה נתינת כוח משמעותית עבור העובדים במתחם ביזמקס ויזמים חרדים בכלל"

גדעון קופרמן מנכ"ל בראשית וחבר הנהלת 'אחים גלובל' הודה לשגרירות על התמיכה העקבית בקידום תעסוקה ועסקים חרדים. "כמו בחנוכה, גם קידום עסקים חרדים מתחיל באורקטן שהולך ומתחזק עם הזמן, עד שהעסק עומד בכוחות עצמו והופך לאור גדול". בדבריו הזכיר את איש העסקים מארק שימל שעומד מאחורי פעילות 'אחים גלובל' ואת איש העסקים הבריטי ליאו נאה שתומך בפעילות קרן ק.מ.ח, ואמר כי העובדה ששניהם בריטים מוכיחה את הקשר האמיץ בין בריטניה לקידום התעסוקה בישראל.

נציג חברי ביזמקס יוסף קמינר, ראש המכון לאוריינות וידע כהלכה, התחבר לאווירת האירוע של שילוב בין חדשנות וקידמה טכנולוגית לאורח חיים חרדי מוקפד, והשיק באירוע בפני הנוכחים ועובדי השגרירות את מיזם 'המכלול', אנציקלופדיה שיתופית המשתמשת בפלטפורמת הפיתוח של ויקיפדיה במטרה לבנות ולקדם ידע עדכני בפרספקטיבה תורנית המותאמת לחברה החרדית, ולכלול מארג רחב של תחומי ידע הנדרשים לחרדי בן זמננו.
שגריר בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד