י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בצל המשבר ב'טבע' - 'איילת השחר' הכניסו את ספר התורה למפעל

בצל המשבר וחרב הפיטורין של עובדי חברת 'טבע', נערך היום ע"י ארגון 'איילת השחר' - מעמד מרגש של הכנסת ספר תורה למפעל 'טבע' בכפר סבא, בהשתתפות אלמנתו וילדיו של אלי הורוביץ ז"ל שבית הכנסת במפעל הוקדש לזכרו • יו"ר הארגון הרב שלמה רענן סיפר על מסירותו הגדולה של אלי הורביץ ז"ל לעובדים

בצל המשבר ב'טבע' - 'איילת השחר' הכניסו את ספר התורה למפעל



בצל המשבר וחרב הפיטורין של עובדי חברת 'טבע', נערך היום מעמד מרגש של הכנסת ספר תורה למפעל 'טבע' בכפר סבא, בהשתתפות אלמנתו וילדיו של אלי הורוביץ ז"ל שבית הכנסת במפעל הוקדש לזכרו.

את ספר התורה תרמו ארגון הקירוב הגדול 'איילת השחר' ששם לו למטרה להכניס ספרי תורה למפעלים בהם יש יהודים שמתפללים שלוש תפילות ביום.

מי שהשתתף במעמד היה הגאון רבי דוד לאו הרב הראשי לישראל שבדבריו אמר, "זו לא דרכה של תורה להתעלם ממסירות ומעבודה של אנשים לאורך שנים. אני לא מאמין שבימיו של אלי הורוביץ הוא היה מאפשר דבר שכזה".



הרב הראשי שיבח את עובדי המפעל שקיימו בשמחה רבה את טקס הכנסת ספר התורה (שנקבע מבעוד מועד) על אף המצב שבו הם שרויים וציין: "זה לא מובן מאליו בימים הללו לשמוח ולרקוד מתחת השלט של "טבע".

הרב הראשי ציין בפניו העובדים כי "אתמול בבוקר, בדרכי למשרד בירושלים, כשעמדתי בפקקים לא כעסתי על מי שעוצר את התנועה, כי כאב לי הלב".

יו"ר 'איילת השחר' הרב שלמה רענן נשא דברים במעמד בהתרגשות גדולה שסיפר על השתלשלות נתינת הספר תורה למקום עם אלפי עובדים שאין להם ספר תורה. הרב רענן סיפר כי התנאי היה שלא יתפללו במקלט, ואכן בחברה חנכו חדר גדול לזכרו של אלי הורביץ ז"ל, הרב רענן הודה לבני משפחת הורביץ שהגיעו להשתתף במעמד, וסיפר על דאגתו הגדולה לעובדים לא פחות מאשר דאג להצלחה של המפע, גם בזמנים שידע שיש לחסוך, דאג לפרנסתם של העובדים.









































חברת טבע איילת השחר ספר תורה הרב שלמה רענן הרב דוד לאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד