י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מילה שלי – מישהו ישלם על זה!

עורך הדין, נתנאל רוט, בטור אישי נוקב וקשה על האסון באלעד בו נפצע קשה נער בן 14 מפיצוץ נפל ומבקש למצות את הדין עם האחראים

עו"ד נתנאל רוט. צילום: קובי הר צבי
עו"ד נתנאל רוט. צילום: קובי הר צבי



כמו כל גולשי האתר "בחדרי חרדים" גם אני נחשפתי בצהריים להקלטה המצמררת והקשה בשיחתו של יונתן סמואלסדורף, בן ה-14 עם אמו מספר רגעים לאחר שנפצע קשה מפיצוץ נפל של פגז ביער 'קולה' באלעד. מצבו משתפר ב"ה והוא יצא מכלל סכנה אך הוא עדיין נתון במצב קשה ואני מתפלל להחלמתו המהירה והשלימה.

מבחינתי, האצבע המאשימה מופנית בראש ובראשונה כלפי ראשי מערכת משרד הביטחון שמודעים היטב כי בשטחי אש רבים ברחבי הארץ קיימים מפגעים רבים שזקוקים לניקוי יסודי ולכל הפחות לאזהרות, סימונים וגידור המניחים את הדעת שעתידים למנוע אסונות כבדים מעין אלו. גם ידה של מדינת ישראל מעורבת עמוק במעל ובמחדל המתמשך כפי שעולה מנתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, כי משנת 2008 מתו חמישה ילדים מכל רחבי הארץ כתוצאה מפגיעת נפלי תחמושת. אני קורא מכאן לעיריית אלעד ולכל הנוגעים בעניין, להביא לניקוי יסודי של כל האזור. אמנם ליונתן זה כבר לא יעזור, אך אולי ניתן יהיה למנוע את האסון הבא!

על כל הרשויות המתאימות היה לכל הפחות לגדר ולסמן את האזור באזהרות מאירות עיניים המבשרות כי בשטח עשויות להיות שאריות נפלים ופגזים ישנים שעלולים לגרום לנזקים כבדים בגוף ובנפש כפי שלצערי קרה עם יונתן.

אני מתנדב לייצג את המשפחה ואת יונתן ללא עלות כדי שמקרים כאלו ככל שיעלו לסדר היום וישנו את התפיסה אצל מקבלי ההחלטות שם למעלה ימנעו את האסון הבא, פשוטו כמשמעו- המחשבה כי הילד שלי או שלכם עשויים להיות חלילה הבאים בתור לא נותנת לי מרגוע ושלווה להמשיך בסדר יומי.

בתקווה לימים שמחים, מאושרים ושלווים יותר עבור ילדים שכל חטאם הוא הרצון לצאת ולפרוק את מרצם בשעות אחרי הצהריים והערב...

נתנאל רוט, עו"ד
אסון אלעד פיצוץ נפל עוד נתנאל רוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד