י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

יאיר נתניהו הגיש תביעת לשון הרע נגד מכון מולד: נועד לשרת מטרות זרות

בתביעה המתייחסת לפוסט של המכון, נכתב כי מולד חוצה קווים אדומים כדי להשפיל את נתניהו בכל מחיר. במולד בירכו: הזדמנות נדירה לגלות מה באמת עושה יאיר נתניהו בלשכת ראש הממשלה

יאיר נתניהו. צילום: פלאש 90
יאיר נתניהו. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90



יאיר נתניהו הגיש היום (שני) תביעה נגדית לתביעה שהגיש נגדו מכון מולד, שבה הוא דורש פיצוי על סך 140 אלף שקל בגין פרסום לשון הרע. בתביעה שהגיש לבית משפט השלום בתל אביב, נתניהו מתייחס לפרסום של מולד מיולי האחרון תחת הכותרת "חמישה דברים שלא ידעתם על יורש העצר יאיר נתניהו", שבו בין היתר נכתב כי נתניהו אינו עובד לפרנסתו, חי על חשבון משלם המסים ונהנה מאבטחה אישית צמודה.

במולד התייחסו בפוסט גם לקשריו של נתניהו עם איל ההון ג'יימס פאקר, וכתבו שהוא טס על חשבונו של פאקר. בפרסום הוסיפו אנשי מולד כי "עמדותיו (של נתניהו) מזוהות עם הימין הקיצוני". לטענת יאיר נתניהו, המיוצג על ידי עו"ד יוסי כהן, "הפרסום לווה בתמונה מכפישה ומבישה שבה מוצג נתניהו בבגדי ליצן עם כתר לראשו".



בתביעה נכתב: "די בעיון בתוכן הפרסום כדי ללמדנו על השנאה העזה והיוקדת של מכון מולד כלפי נתניהו ועל ניסיונה לפגוע בו ולהשפילו בכל מחיר, תוך שמולד חוצה קווים אדומים והאמת כלל אינה מעניינת אותה". נתניהו טוען כי הפרסומים הללו "מטעים ומסולפים", ו"נועדו לשרת מטרות זרות", וכי "מטרת מולד היא לפגוע קשות בשמו הטוב וכתוצאה מכך לפגוע בכבודו, במעמדו ובמשלח ידו".

ממולד נמסר: "לצערנו לא רק שיאיר נתניהו או מי מטעמו לא השכילו לתקן את טעותם, בחר יאיר נתניהו לפעול בכוחנות ולנסות להלך עלינו אימים בתביעת השתקה. בהזדמנות זו נבקש להודיע להם שלא רק שאיננו נבהלים - אנחנו מברכים על כתב התביעה, כיוון שהוא מזמן לנו הזדמנות נדירה לגלות, בהליך גילוי המסמכים, מה באמת עושה יאיר נתניהו בלשכת ראש הממשלה, כמה משלמים אזרחי ישראל על אבטחתו של יאיר נתניהו בעודו מטייל מסביב לעולם, מה טיב קשריו האמיתיים עם ג'יימס פאקר - המשמש במקביל גם דמות מרכזית בפרשת השחיתות של ראש הממשלה ועוד. בנוסף, קראנו בכתב התביעה כי באי כוחו של יאיר נתניהו מציינים כי פגענו במשלח ידו. אולי עכשיו סוף סוף נגלה מהו".

בחודש אוגוסט תבע מכון מולד את נתניהו בעקבות פוסט בפייסבוק, שבו כינה את המכון "ארגון רדיקלי ואנטי ציוני הממומן על ידי הקרן להשמדת ישראל והאיחוד האירופי". בפוסט נוסף שפרסם כתב יאיר נתניהו כי "הקרן להשמדת ישראל במימון סורוס והאיחוד האירופי אשכרה מאיימת עליי בסגנון מאפיה סיציליאנית. בעצם יותר מתאים להם התואר בולשביקים". בתביעה דורש מולד מנתניהו הבן להסיר את הפוסטים נגדו, לפרסם התנצלות ולשלם פיצוי בסך 140 אלף שקל.
יאיר נתניהו מכון מולד לשכת ראש הממשלה תביעה נגדית תביעת לשון הרע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד