כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הזמר איים על רב הכלא: "אדאג שיטפלו בך"

כוכב הזמר המזרחי קובי פרץ, המרצה עונש מאסר בכלא 'מעשיהו', נענש לאחר שאיים על רב כלא מעשיהו, שסירב לספק לו ארוחות בחותמת בד"ץ

פרץ. צילום: ארכיון
פרץ. צילום: ארכיון

 


כוכב הזמר המזרחי קובי פרץ, המרצה עונש מאסר בכלא 'מעשיהו' בגין העלמת מס, נענש היום (שני) בשלילת חודש של ביקורים ואיסור רכישה מהקנטינה בבית הכלא, זאת לאחר שאיים על רב כלא מעשיהו, הרצל כהן שסירב לספק לו ארוחות בחותמת בד"ץ, כך מדווח אלון חכמון ב'מעריב'.

על פי הדיווח, באירוע שהתרחש בשבוע שעבר, פרץ התפרץ על פי החשד על רב הכלא ואמר לו: "יש לי מהלכים בעולם החרדי, וכשאשתחרר אדאג שיטפלו בך".

עורך דינו של פרץ אפרים דמרי, מכחיש כי פרץ איים על הרב, ואומר ל'בחדרי חרדים': "מר פרץ פנה לרב הכלא בכדי לבדוק את סטטוס הבקשה שלו, והתנהל שיח מכובד סביב נושא זה. בשיח זה נכחו מספר אסירים נוספים. פנינו לשב"ס ביקשנו לערוך בדיקה מקיפה מול האסירים אך הם סירבו לעשות. לא יעלה על הדעת כי אדם שומר דת ומצוות צריך להילחם על קיום מצוותיו, מרשנו מעולם לא דיבר בצורה הנטענת - אין זו דרכו".

כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', פרץ שהתקרב לדת והפך לחרדי, מרצה את עונשו באגף ה-VIP בו שוהה הרב הראשי לשעבר יונה מצגר, המרצה עונש מאסר בגין נטילת שוחד והפרת אמונים.

כזכור, לפני כחודשיים החל פרץ לרצות עונש מאסר של 18 חודשים, שנגזר עליו לאחר שהורשע בהעלמות מס.

לאורך כל המשפט ועד הרגע האחרון פרץ האמין שהדברים עשויים להשתנות. לפני כמה חודשים הגיש פרץ בקשת חנינה לנשיא המדינה רובי ריבלין שדחה את בקשתו. פרץ הורשע במרץ הקודם בהעלמת הכנסות בהיקף של כ-5.2 מיליון שקלים והעלמת מס עסקאות בסך של כ-830 אלף שקלים.
 

כלא מעשיהו רב הכלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד