י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הנערה שתועדה תוקפת קצין צה"ל נעצרה

תיעוד מקומם ומביש שמסתובב ברשתיות החברתיות ביממה האחרונה, מציג כמה פלסטיניות שמכות ומתגרות בשני חיילי צה"ל בנבי צאלח • אכן מהן נעצרה הלילה • צפו בתקיפה המבישה ובמעצר הלילי

הנערה שתועדה תוקפת קצין צה"ל נעצרה



הנערה הערבייה עהאד תמימי שתועדה בסרטון וידאו כשהיא סוטרת, בועטת ואף מכה באגרוף קצין וחייל צה"ל בנבי צאלח, נעצרה הלילה.

עאבד תמימי ובנות משפחתה מוכרים לכוחות צה"ל בעקבות הפרובוקציות היזומות שלהן נגד חיילי צה''ל שבדרך כלל גם דואגות לתעד הכל בוידאו.



התקיפה ביום והמעצר בלילה

במקרה שאירע ביום שישי האחרון, עהאד תמימי השתתפה בהפרת סדר אלימה בנבי צלאח במהלכה יידו כ-200 פלסטינים אבנים לעבר כוחות צה"ל.

במהלך הפרת הסדר, נכנסו מספר פלסטינים לתוך בית סמוך והמשיכו לזרוק אבנים מתוכו לעבר החיילים בהסכמת המשפחה. הכוחות הוציאו את כלל מפרי הסדר מתוך הבית ונשארו לעמוד בפתחו על מנת למנוע כניסה נוספת. בהמשך, יצאו מספר פלסטיניות אל החיילים במטרה ליצור פרובוקציה, ביניהן עהאד תמימי.

בתיעוד הוידאו ניתן לראות את הנערה מתעמתת ומתגרה בחייל ובקצין ואומרות להם "אל תעמדו פה" ו-"לכו מפה". הסרטון עורר זעם רב מאחר והן הפעילו אלימות פיזית נגד החיילים אך לא נעצרו.

עם מעצרה לפנות בוקר, אביה באסם תמימי פרסם בפייסבוק "כוחות צה"ל פשטו על הבית שלי ועצרו את בתי בעקבות המתקפה של התקשורת הישראלית נגדה. הם גנבו את הטלפונים, המצלמות והמחשבים הניידים שלנו ובמהלך החיפוש הכו את אשתי ואת ילדיי. שחררו את עאהד תמימי".

מתחקיר ראשוני שקיים מפקד גדוד "רותם" עולה כי מפקד הכוח, לו נתון שיקול הדעת המבצעי, פעל באופן מקצועי בכך שלא נגרר לאלימות אך היה ניתן לעצור את הפלסטיניות בשטח, מכיוון שהופעלה על ידן אלימות פיזית והן בשל העובדה כי ניסו להפריע לחיילים לבצע את משימתם.

שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיב הבוקר לתקרית, בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "מי שפוגע בחיילינו בבוקר נעצר בלילה!".
תקיפת חיילים ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד