י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המהומה הלילה בב"ב: המשטרה תבקש להאריך מעצרו של העצור המרכזי

למחרת המהומה שפרצה בין בחורי ישיבת סלאנים לשוטרים שהגיעו לאחר תלונה על רעש מופרז; שניים מהעצורים שוחררו, לעומת העצור המרכזי שיובא היום בפני שופט להארכת מעצרו

זירת האירוע אמש
זירת האירוע אמש



בחור שנעצר הלילה בבני ברק בעל תיק דומה מהעבר.

הלילה אירעה מהומה בסמוך לישיבת סלאנים בשיכון ויז'ניץ בבני ברק, במהלכה נעצרו שלושה בחורים. אחד מהם, חסיד סאטמר, שיובא בשעות הקרובות לבית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

כפי שדווח אמש (שני) ב'בחדרי חרדים', ניידת משטרה הגיעה לרחוב דמשק אליעזר, לאחר ששכנים התלוננו על רעש שהקימו הבחורים, דבר שהפריע למנוחתם לאחר השעה 23:00.

שוטר שפנה לאחד הבחורים במקום, נזרק לעברו סטנדר. הבחור שיידה את החפץ נמלט מהשוטרים תוך שהוא צועק להם חרד"ק ועוד כינויי גנאי, אך בהמשך נעצר החשוד.

"סטנדר הושלך לעבר הניידת אך זה לא פגע" סיפר עד ראייה ל'בחדרי'. לדבריו, החשוד "אולי היה בגילופין. השוטרים ביקשו ממנו להזדהות והוא בחר לצעוק חרד"ק ולברוח".



לאחר שהוכנסו לניידת המשטרה, חבריו צרו על ניידת המשטרה תוך שהם מנסים לשחרר את הבחור שעוכב לחקירה, ותוך כדי נסיונות פתיחת דלת הניידת. במקום נוצרה מהומה בהשתתפות עשרות בחורים וסקרנים, מה שהלהיט עוד יותר את הרוחות והשוטרים עיכבו לחקירה שני בחורים נוספים, בחשד לתקיפת שוטרים.

זמן מה לאחר מעצרם של השלושה, סגן ראש העיר מנחם שפירא שבא בדברים עם מנהלי הישיבה וקציני המשטרה, הביא לשחרורם של השניים שנעצרו.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי החשוד הראשון שנעצר, חסיד סאטמר, החשוד כי זרק סטנדר לעבר השוטרים, יובא בשעות הקרובות לבית המשפט שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו, בפרט שלחובתו תיק פלילי פתוח בגין תקיפת שוטרים בעבר.
תקיפת שוטרים חסיד סאטמר ישיבת סלאנים סטנדר חרד''ק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד