י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

יום כיף ופעילות לילדים מיוחדים במודיעין עילית • צפו

הרב הראשי הרב דוד לאו הדליק נר שישי של חנוכה ביום פעילות וכיף לילדים מיוחדים שהתקיים במודיעין עילית ע"י ארגון 'נותנים' בחסות החברה המרכזית למימוש זכויות

יום כיף ופעילות לילדים מיוחדים במודיעין עילית • צפו
רועי פרידמן



עשרות ילדים מיוחדים מהעיר מודיעין עילית וערי הסביבה ולמעלה ממאה מתנדבות השתתפו היום ב'יום פעילות וכיף' לילדים מיוחדים שהתקיים ע"י ארגון 'נותנים' בחסות החברה המרכזית למימוש זכויות.

ארגון 'נותנים' הוקם בברכתם של רבני העיר מודיעין עילית על מנת לסייע למשפחות לילדים בעלי מוגבלויות בהתמודדות עם הילדים ע"י העסקתם ושמירה עליהם בימי שמחה ימי פנאי סופי שבוע וכדו'. הארגון שהוקם לפני כשנה וחצי ומסייע ע"י מערך התנדבותי למשפחות מהעיר מודיעין עילית ויישובי הסביבה הפך בתקופה קצרה מהקמתו לחלק מההווי של הילדים המיוחדים ובני משפחתם. יום הפעילות החל בשעות הצהריים המוקדמות עת החלו הילדים להגיע למתחם בי"ס "בית חינוך" בשכונת נאות הפסגה שהוכשר עבור יום הפעילות כשמתנדבות הארגון מקבלות את פני הילדים המיוחדים ודואגות להם לכל הנצרך.

למתחם המיוחד הובאו מתקנים מתנפחים, חדרי ג'מבורי, פינות חי ופינות ליטוף חדרי פעילויות ויצירות להנאת הילדים. לאורך כל הפעילות נהנו הילדים מצלילים שהתנגנו ברקע וכן קיבלו הילדים ארוחות חמות ומזינות.

הרב שמאי שזירי הי"ו יו"ר החברה המרכזית למימוש זכויות שפרס חסותו על יום הפעילות הגיע סמוך לתחילת הפעילות לראות מקרוב את עבודת הקודש של מתנדבות הארגון המסורות ולסייע במה שנצרך לקיום הפעילות על הצד הטוב ביותר.

הורים רבים שבאו במהלך היום לראות את הפעילות המיוחדת הודו להנהלת הארגון שבתקופה הקצרה מאז הוקם בברכתם של רבני העיר אינו פוסק מלחדש פעילויות לרווחתם על הילדים ומשפחותיהם.

לקראת זמן שקיעת החמה נאספו הילדים המיוחדים והמתנדבות באולם המרכזי להדלקת נרות חנוכה. הנחה את המעמד הרב משה דוד גייגר שליט"א מרבני ישיבת אור אלחנן בעיר שהודה בשם הנהלת הארגון והמשפחות לראש העיר הרב יעקב גוטרמן העושה ימים ולילות עבור המשפחות המתמודדות ולחבר מועצת העיר הרב משה מוטרפרל צוות העירייה והנהלת "בית חינוך" שסייעו לארגון בהכשרת המתחם המיוחד וכן להרב שמאי שזירי היו"ו שפרס חסותו על יום הפעילות ולרכזות והמתנדבות המסורות שהפעילו את יום הפעילות.

לאחר מכן כיבד לשאת דברי פתיחה וברכה את הגרחי"ל ליוש שליט"א רב שכונות גרין פארק-חפציבה המלווה מקרוב בכל ימות השנה את פעילות הארגון הביע את התפעלותו מהמסירות הרבה של המתנדבות ומהארגון הנפלא והמיוחד וכן את הרב שמאי שזירי הי"ו שאמר למתנדבות המסורות כי ראה ושמע מהמשפחות את השמחה הגדולה שנותנת הפעילות לילדים ולמשפחות.

בהדלקה כובד הרה"ר הגר"ד לאו שליט"א שהגיע במיוחד לחזק את הילדים המיוחדים והמתנדבות. לאחר מכן קיבלו הילדים את ברכתו של הרה"ר שאף הזיל דמעה מהתרגשות כשראה את האושר שהיה על פני הילדים.

הרה"ר הגר"ד לאו כי "רבן של ישראל מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן זיע"א שהסתלק מעמנו השבוע נתן את כל כולו עבור הזולת ושיבח את המתנדבות על מסירותן הרבה לילדים המיוחדים וכן הודה להרב שמאי שזירי הי"ו יו"ר החברה המרכזית למימוש זכויות על חסותו לקיום יום הפעילות המיוחד והנפלא ועל עמידתו האיתנה לצד המשפחות המתמודדות בקבלת הזכויות המגיעות להם".

לאחר מעמד ההדלקה נהנו הילדים מתוכניות ופעילויות שהתקיימו עד סוף יום הפעילות. לאחר יום הפעילות הוחזרו הילדים לבתיהם ע"י המתנדבות בשיתוף עם חברת התחבורה 'קווים' שנתרמה לסייע בהתנדבות בפעילות הארגון.



תמונות: רועי פרידמן










ילדים מיוחדים יום כיף מודיעין עילית החברה המרכזית למימוש זכויות הדלקת נרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד