י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

גבאי הואשם בתקיפת נערי בר מצווה בבית הכנסת

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: חודש לאחר שגבאי בית הכנסת הואשם במעשים חמורים בשבעה מתלוננים שמרביתם קטינים, בית המשפט התיר לפרסם את זהותו • ברוב המקרים ביצע הנאשם את המעשים בעת שלימד את המתלוננים הקטינים לקריאה בתורה, בתוך חדר שהוקצה לו בתוך בית הכנסת

צילום אילוסטרציה: ליאור מזרחי, פלאש90
צילום אילוסטרציה: ליאור מזרחי, פלאש90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: חודש לאחר שגבאי בית הכנסת הואשם במעשים חמורים בשבעה מתלוננים שמרביתם קטינים, בית המשפט התיר לפרסם את זהותו.

פרקליטות מחוז דרום הגישה בחודש שעבר לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום כנגד תושב אשקלון כבן 63, המשמש כגבאי בבית כנסת בעיר, בגין מעשים חמורים שביצע בשבעה מתלוננים, מרביתם קטינים.

כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רוית מרום, כולל שמונה אישומים שונים כנגד הגבאי ובהם מפורט כיצד בין השנים 2010-2017, ביצע הנאשם מעשים חמורים בשבעה מתלוננים שונים, כאשר בכל המקרים, למעט מקרה אחד, ביצע הנאשם את העבירות במתלוננים בהיותם קטינים.

ברוב המקרים ביצע הנאשם את המעשים בעת שלימד את המתלוננים הקטינים לקריאה בתורה לקראת עלייתם לתורה בהגיעם לגיל מצוות בתוך חדר שהוקצה לנאשם בתוך בית הכנסת. במקרים אחרים ביצע הנאשם את המעשים בעת שביקרו המתלוננים בבית הכנסת לצורך השתתפות באירועים שונים, ובחלק מהמקרים בוצעו המעשים מחוץ לכותלי בית הכנסת.

במקביל להגשת כתב האישום בקשה הפרקליטות את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים בית כנסת גבאי אשקלון בר מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד