י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הרבי לקח פיקוד וערך טיש בבית החולים

הרבי מויז'ניץ הגיע היום יחד עם מקהלת החסידות לבית החולים שיבא בתל השומר וערך טיש חנוכה לבחור מהחסידות המאושפז במחלקה האונקולוגית • כיצד התגלתה מוקדם מחלתו של הבחור ומה הבטיח לו האדמו"ר • 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא

הרבי לקח פיקוד וערך טיש בבית החולים



הרבי לקח פיקוד והגיע לערוך טיש בבית החולים: הרבי מויז'ניץ הגיע היום לבית החולים שיבא בתל השומר וערך טיש חנוכה לבחור המאושפז במחלקה האונקולוגית ל"ע.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הסיפור התחיל לפני שבוע, עת האדמו"ר שם לב שהבחור חיוור. הוא פנה לאבי הבחור שישלח את בנו לבצע בדיקות דם, התוצאות הראו שהבחור חולה במחלה ל"ע, והעובדה שתפסו את המחלה מוקדם סייעה לסיכויי הריפוי.

הההורים שנכנסו לאדמו"ר עם תוצאות הבדיקות, ביקש מהאדמו"ר שהוא יספר לבנם את הבשורה, ואכן, האדמו"ר ישב עם הבחור במשך כמה שעות, הסביר לו לפרטי פרטים, והבטיח לו כי עד חג השבועות הוא יחזור לישיבה.



האדמו"ר אף נסע לבית החולים וישב עם הרופאים על דרכי הטיפול, כשהוא מתמסר ולוקח על עצמו את האחריות על הנושא. בשבת, שלח האדמו"ר חסידים שישהו לצדו בבית החולים.

היום כאמור, הגיע האדמו"ר יחד עם מקהלת החסידות וערך 'טיש חנוכה' לבחור.

במהלך הטיש, ניגש ‏פרופ' יצחק קרייס, מנהל בית החולים להתברך ואמר לאדמו"ר מויז'ניץ: "תודה רבה שבאת, אני מאוד מעריך את זה. אתה עושה את זה מכל הלב למען עם ישראל. האור שאתה מפיץ פה עוזר לכל החולים". לאחר מכן בירך האדמו"ר את ראשי ארגון 'רחשי לב', והעומד בראשו המנכ"ל שימי גשייד על הפעילות למען החולים.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת הבחור גדליה דוד בן טובה יהודית בתוך שאר חולי עמו ישראל.











הרבי מויזניץ טיש בית חולים מחלה תל השומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד