י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

צפו • נאומו של נתניהו: "אז יהיו המלצות, נו אז מה?"

ראש הממשלה נתניהו נשא הערב נאום באירוע הדלקת נרות של 'הליכוד' בכפר המכביה • הוא תקף כהרגלו את התקשורת, והכין את השטח לקראת המלצת המשטרה להגיש נגדו כתב אישום • צפו

ביבי הערב בנאומו. צילום: פלאש 90
ביבי הערב בנאומו. צילום: פלאש 90



בנאום מלא בפאתוס, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו הערב (שלישי), לחקירות המנוהלות במשטרה נגדו, ולהפגנות נגד השחיתות בשדרות רוטשילד בת"א.

הוא הכין את הקהל שבא לכפר המכביה לקראת אופציה שהמשטרה תמליץ להגיש נגדו כתב אישום, "אז יהיו המלצות, נו אז מה?", אמר נתניהו, "רוב רובן של המלצות המשטרה נגמרות בלא כלום. יותר משישים אחוז מהמלצות המשטרה מתבררות בהמשך כהמלצות סרק". צפו בתיעוד הווידאו המלא.



בתחילת דבריו התייחס נתניהו להחלטת הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ להכריז על ירושלים כבירת ישראל. "הנשיא שאל אותי קודם", סיפר, "'האם ישראל באמת רוצה?' אז אמרתי לו: 'ישראל כן רוצה, מה זה רוצה, אלפי שנים רוצה!'. המהלך הזה ייזכר לדורות".

לאחר מכן הוא תקף כאמור את מתנגדיו: "המכפישים בכיכרות ובמהדורות ינסו לנפח את הבלון הזה, לפני שיוצא ממנו כל האוויר", הוסיף ראש הממשלה, "עכשיו הם מנסים לבנות מתח לגבי מה שיהיה עם ההמלצות, אז אני אעשה לכם ספוילר: בעוד שבועות בודדים ישבו באולפני הטלוויזיה כתבים ופרשנים חמורי סבר והם יפתחו את מהדורת החדשות בכותרות מפוצצות, 'המלצות חמורות ביותר - יש לומר חמורות מאוד'.

לדבריו, "בעוד כמה חודשים, כשכל האמת תצא לאור, יתברר שהיה פה מסע ציד מאוד מאורגן. כי יתברר דבר פשוט - לא היה כלום כי אין כלום".

נתניהו הוסיף כי "כל העולם רואה את ההישגים הללו, הציבור רואה אותם וגם אנשי השמאל בפוליטיקה ובתקשורת. כיוון שהם רואים את זה הם יודעים שהם לא יכולים לנצח אותנו בקלפי, לכן הם מנסים לשכנע אותנו בהכפשות ובהפגנות, כאלה שמאורגנות ומתוזמנות בין השאר על ידי הקרן החדשה של השמאל".

הוא תקף את מארגני ההפגנות נגדו ואמר: "הם יטיפו לנו על שלטון החוק? הם רומסים את שלטון החוק. הם הפגינו מול בית היועץ המשפטי לממשלה - והם מנסים כל הזמן להפעיל לחץ בריוני פסול על גורמי האכיפה, הם לא רוצים משפט תקין - אלא משפט שדה", הוסיף נתניהו הערב בכפר המכביה.
בנימין נתניהו חנוכה משטרה המלצות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד