י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הפרסום עובד: חודש לאחר שהואשם, אח מקופ"ח נעצר שוב

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים', ולאחר שכבר הואשם בגין מעשים חמורים שביצע בילד בן 11, תושב העיר, הוגשו מספר תלונות נוספות נגד האיש - אח ותיק במרפאה בביתר עילית

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay צילום: pixabay



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כחודש לאחר שהואשם במעשים חמורים שביצע בילד בן 11 במרפאה בביתר עילית בחול המועד סוכות, אח בן 68 נעצר בשנית בעקבות תלונה נוספת שהוגשה נגדו.

'בחדרי חרדים' מסקר באופן קבוע פגיעות ומעשים חמורים במגזר וזאת בהוראת רבנים. פעם נוספת הוכח כי הפרסום עובד: בעקבות הפרסום על מעצרו והגשת כתב האישום נגד אח מוסמך עם ותק של 23 שנים, העובד בקופה בביתר מזה 7 שנים - הוגשו מספר תלונות נוספות במשטרת מחוז ש"י על ידי הורים לילדים.

על פי החשד, האח המשמש כאיש רפואה בקופת חולים בביתר עילית, ביצע מעשים חמורים ואסורים בקטינים שמאז הספיקו להתבגר. אולם אלה חששו להתלונן בעת ביצוע המעשים, כעת לאחר שדבר מעצרו פורסם בפומבי, החליטו להתלונן במשטרה ובעקבות כך האח נעצר בשנית.

עם סיום החקירה, המשטרה הגישה הצהרת תובע מטעם פרקליטות מחוז ירושלים על כוונתם להגיש נגדו כתב אישום נוסף תוך חמישה ימים וביקשו להותירו במעצר עד לאישום. השופט נעתר לבקשה אך פרקליטו של האח הגיש וקיבל עיכוב ביצוע ההחלטה עד לערר שיגיש בבית משפט המחוזי בירושלים.

כתב האישום שהוגש נגדו לפני כחודש על ידי פרקליטות מחוז ירושלים מגולל מקרה מזעזע, בו במהלך חול המועד סוכות, ילד בן 11 הגיע לבדו לקופת חולים בביתר עילית על מנת שיחליפו לו תחבושת. אח מוסמך בן 68 קיבל אותו והחליף את מה שהתבקש. אלא שמה שקרה לאחר מכן, הוא איום ונורא.

על פי כתב האישום, לאחר שהחליף לילד את התחבושת, ביקש ממנו לעלות למיטת הטיפולים במרפאה ואמר לו "בוא רגע אני צריך לבדוק משהו ביד". הילד שלא הבין מה רצונו, שאל מה הוא צריך לבדוק והאח ענה לו "לטובתך אני צריך לבדוק".

הילד נשכב על המיטה, האח סגר את דלת החדר והווילון שסביב המיטה, ואז החל לתקוף אותו בניגוד לחוק ובניגוד להלכה. מיד לאחר מכן שאל את הילד "אתה מרגיש יותר טוב?". הילד שאל שוב, מה הוא רוצה ממנו, אך האח ענה "אמרתי לך, זה לטובתך, זה יעזור לך". הילד לא נואש ואמר שזה כואב לו אך הוא המשיך במעשיו תוך שהוא אומר לילד "זה עוזר לך, נעים לך".

תוך כדי ביצוע המעשים החמורים, נשמעו מספר פעמים דפיקות בדלת, האח יצא מהווילון וטיפל במה שהתבקש וחזר לסורו, כך מספר פעמים, תוך שהוא אומר לילד לא לצאת מהמיטה.

בשלב מסוים אמר הנאשם לילד "הצלחתי" והורה לו לשוב למרפאה בהמשך. טרם עזיבתו של הילד, האח בן ה-68, הורה לילד שלא לספר על מה שקרה ואמר לו "שישאר בינינו".

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים ביתר עילית קופת חולים כתב אישום אח מוסמך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד