י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מהומה הלילה בטיסה מאודסה לישראל ששבה על עקבותיה • צפו

טיסה שעשתה דרכה לישראל מאודסה ועליה חסידי ברסלב, שבה על עקבותיה במפתיע כשעה לאחר ההמראה • במטוס התפתחה מהומה בעקבות ההחלטה שלטענת הנוסעים לא היתה מוצדקת • ל'בחדרי' הגיע תיעוד מההמולה על המטוס

חסידי ברסלב בהמתנה לטיסה. צילום: יעקב נחומי
חסידי ברסלב בהמתנה לטיסה. צילום: יעקב נחומי



מהומה פרצה הלילה (רביעי) בטיסה שעשתה דרכה מאודסה לישראל ועליה חרדים רבים חסידי ברסלב.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי טיסה של חברת 'אוקראינה אינטרנשיונל', עליה כאמור היו חסידי ברסלב רבים שעשו את ימי החנוכה האחרונים סמוך לקברו של הרה"ק רבי נחמן מברסלב זי"ע באומן, שבה על עקבותיה במפתיע לאחר כשעה מהמראתה, זאת בשל אישה שהתלוננה על חרדות, ככל הנראה מהטיסה.

הנוסעים התרעמו על ההחלטה ובמטוס התפתחה קטטה של ממש. לידי 'בחדרי חרדים' הגיע תיעוד מההמולה במקום.



לטענת אחד הנוסעים ששוחח עם 'בחדרי חרדים', היה ניתן להרגיע את האישה ולמשוך זמן איתנ עד להגעה לישראל, שכן הטיסה כולה אורכת כשעתיים וארבעים דקות, והטיסה כבר היתה במרחק שעה מאודסה, כך שהיה ניתן לסיים את הטיסה בשלום עד נתב"ג.

יצויין כי בימים אלה משתוללת סופת שלגים באוקראינה. עוד יצויין כי בימים אלה חסידי ברסלב רבים נוהגים לנסוע לשבת חנוכה לאומן ואלפים שהו במקום במהלך השבת האחרונה מקץ-חנוכה.

אלה התקשו בהגעתם לאומן ובחזרתם ממנה אל קייב או אל אודסה, שכן הכביש הראשי נמצא בקשיי תחבורה קשים בימים אלה בעקבות השלג שנערם, עד כדי כך, שבאחד המקרים הובא נגמ"ש בכדי לחלץ משאית שתקעה את הכביש, אך הוא החליק אל שול הדרך בעוד את המשאית לא הצליח לחלץ.
עיכוב טיסה אומן ברסלב אודסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד