י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

פלסטיני חבש כיפה כדי להסוות את זהותו - ופרץ לרכבים

פלסטיני בן 26 השוהה בשטח ישראל באורח בלתי חוקי, פרץ לרכב ברמת גן, כשהוא חובש כיפה לראשו במטרה להסוות את היותו שב"ח עם מעצרו - כשהוא חבוש בכיפה - התברר כי הוא דרוש לחקירה בעקבות מקרי פריצה נוספים

הרכב הפרוץ. צילום: משטרת ישראל
הרכב הפרוץ. צילום: משטרת ישראל



שוהה בלתי חוקי תושב שכם נעצר על ידי המשטרה לאחר שנצפה פורץ לרכב. עם מעצרו - כשהוא חבוש בכיפה - התברר כי הוא דרוש לחקירה בעקבות מקרי פריצה נוספים.

אמש (שלישי) התקבל דיווח במשטרת ישראל על התפרצות לרכב ברמת גן. עובר אורח שהבחין בחשוד מנפץ את שמשת הרכב הזעיק כוחות משטרה למקום, תיאר את החשוד ומסר שהינו חובש כיפה.

כוחות משטרה גלויים וסמויים שקיבלו את הדיווח הגיעו למקום תוך זמן קצר ובאופן מתוחכם הכולל סגירת האזור בו על פי החשד נמצא החשוד. משהבחין החשוד בשוטרים ניסה להמלט מהמקום ולאחר מרדף רגלי קצר נתפס ונעצר ע"י השוטרים.

החשוד בן ה-26 תושב שכם, נעצר. בבדיקה עלה כי הוא שוהה בשטח ישראל ללא היתרי שהייה כדין. הוא נלקח לחקירה בתחנת מרחב דן. בחקירתו עלה כי מעבר לפריצה, הוא דרוש לחקירה בחשד לביצוע עבירות רכוש נוספות.

היום הובא לבית משפט שלום בת"א לדיון בהארכת מעצרו. "משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר נגד עברייני רכוש המהווים איום לביטחונם של התושבים ולשלום רכושם ותפעל להגברת תחושת הביטחון של האזרח הנורמטיבי שומר החוק". כך נמסר מהמשטרה.
פלסטיני שבח פריצה לרכבים שוהה בלתי חוקי חבש כיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד