י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בכיר במשרד הבינוי והשיכון חשוד בקבלת שוחד והטיית מכרזים

בכיר במחוז מרכז של משרד השיכון נעצר בחשד למעורבות בעבירות שוחד, הפרת אמונים, הלבנת הון, בכך שקיבל שוחד תמורת הטיית מכרזים החשוד הובא לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובא ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, בבקשה להאריך את מעצרו

משרדי להב 433. צילום: פלאש 90
משרדי להב 433. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90



בכיר במחוז מרכז של משרד הבינוי והשיכון נעצר בחשד למעורבות בעבירות שוחד, הפרת אמונים, הלבנת הון, בכך שקיבל שוחד תמורת הטיית מכרזים.

מעצר הבכיר בוצע על ידי המשטרה בעקבות התפתחות בחקירה המתנהלת ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433 ומעצרם ועיכובם של ארבעה חשודים בתחילת שבוע שעבר.

במהלך החקירה עלה כי קבלן העוסק בתחום התשתיות נהג לגשת למכרזים שונים באמצעות חברות שונות עמן הוא מצוי בקשרים עסקיים על מנת להעלות את סיכויי זכייתו במכרז וכן נהג להעביר כספים לעובד ציבור ברשות מוניציפלית בתמורה לשיווק קרקעות מהיר בשווי של עשרות מיליוני שקלים.

מדובר בחקירה משותפת למשטרת ישראל, יחידת יהלום ברשות המסים, הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ויחידת החילוט באפוטרופוס הכללי ובליווי פרקליטות מחוז מרכז שראשיתה לפני מספר חודשים.

החשוד הובא לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובא ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, בבקשה להאריך את מעצרו.
להב 433 הטיית מכרזים קבלת שוחד משרד הבינוי והשיכון חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד