כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בגלל החקירות ביטן הודיע: פורש מתפקידי כיו''ר הקואליציה

ח"כ דוד ביטן הודיע היום כי הוא עוזב את תפקיד יו"ר הקואליציה וזאת בשל החקירות המנהלות במשטרה בעניינו. ביטן הודיע זאת הבוקר לראש הממשלה בנימין נתניהו: "המצב הקיים מקשה על תפקודי ואינני רוצה לפגוע בעבודתה ובתפקודה של הקואליציה"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



ח"כ דוד ביטן הודיע היום כי הוא עוזב את תפקיד יו"ר הקואליציה וזאת בשל החקירות המנהלות במשטרה בעניינו. ביטן הודיע זאת הבוקר לראש הממשלה בנימין נתניהו.

בהודעה שפרסם ביטן הוא כתב כי "הבוקר ביקשתי מראש הממשלה לשחרר אותי מתפקידי כיו״ר הקואליציה, זאת בשל העובדה שהמצב הקיים מקשה על תפקודי ואינני רוצה לפגוע בעבודתה ובתפקודה של הקואליציה".



לדבריו, "אני מודה לראש הממשלה על האמון והתמיכה לאורך כל הדרך. אמשיך לכהן בכבוד רב כח"כ מטעם סיעת הליכוד ואעשה כל שביכולתי להמשיך ולייצג ציבור שלם שנתן בי אמון".

בעקבות חקירותיו של ביטן, הוא נאלץ להיעדר רבות מהכנסת, ובשל כך, בשבועות האחרונים הקואליציה תפקדה באופן בעייתי. הצעות חוק של הקואליציה הוסרו מסדר היום בשל החשש כי לא יהיה להם רוב וח"כים מתוך הקואליציה עשו בה כבשלהם.

כאמור, ביטן עשה לזה היום סוף והודיע על שחרורו מהתפקיד שהפך אותו לאחד הפוליטיקאים הפופולאריים במשכן.

עדכון 16:45 - ראש הממשלה בנימין נתניהו מינה את ח"כ דודי אמסלם ליו"ר הקואליציה, זאת בעקבות החלטתו של ח"כ דוד ביטן לעזוב את התפקיד בשל חקירותיו במשטרה.
דוד ביטן יור הקואליציה דוד אמסלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד