כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

סגן הנשיא אכזב את היו"ר - ולא הגיע

מייק אוונס - יו"ר מוזיאון ידידי ישראל בירושלים הגיע לישראל במטרה להתלוות לסגן נשיא ארה"ב. בעקבות אילוצים נאלץ סגן הנשיא להישאר באמריקה והוא יגיע לארץ רק בחודש הבא

האוטובוס על רקע חומו העיר העתיקה. ללא קרדיט
האוטובוס על רקע חומו העיר העתיקה. ללא קרדיט



מייק אוונס יו"ר מוזיאון ידידי ישראל בירושלים הגיע לישראל כדי להתלוות לסגן הנשיא מייק פנס שהיה אמור להגיע לישראל - היום ולנאום מחר בכנסת. עקב בעיות פנימיות בארה"ב שקשורות להצבעות חשובות ורפורמות שמוביל הנשיא, סגן הנשיא דחה את ביקורו לחודש הבא, מייק אוונס שהגיע לישראל במיוחד לביקור המתוכנן יחזור לישראל בחודש הבא יחד עם סגן הנשיא.

מייק אוונס, הוא אמריקאי שעומד בראש מוזיאון ידידי ישראל במרכז העיר ירושלים, המוזיאון מספר את סיפורם של ידידי ישראל - אנשים לא יהודים אשר עזרו ליהודים להגיע להקמת מדינה.

מטרת המוזיאון הוא להגביר את המודעות לסובלנות דתית, נשיאה התשיעי של מדינת ישראל, שמעון פרס ז"ל היה היו"ר הבינלאומי של המוזיאון והמייסד של 'אות ידידי ישראל' אשר מוענק למנהיגי עולם כמו ג'ורג' W בוש, אלבר השני, נסיך מונקו ונשיא בולגריה רוזן פלנלייב, על תמיכתם בישראל.

אוונס, יהודי אמריקני אוהב ישראל וחבר קרוב מאד של הנשיא טראמפ, אחד הדברים הפחות ידועים לגביו - שהוא קנה ושימר את הבית של קורי טן בום בשכונת הארלם בהולנד בשנת 1983. כיום המבנה משמש כמוזיאון הנועד לספר את הסיפור של משפחת טן בום אשר החביאה, האכילה ושמרה על כ-800 יהודים בתקופת השואה.

לטענת גורמים במפלגה הדמוקרטית המתנגדים לטראמפ, מי שגרם לטראמפ להכריז על ירושלים כבירת ישראל, הם 'האוונגליסטים', כ-60 מיליון (כשני שלישים) אוונגליסטים בארצות הברית רואים עצמם כ'נוצרים-ציונים', אוונגליסטים אלה תומכים בישראל, בעם היהודי ובציונות. הם פועלים למען מדינת ישראל ותורמים לה כספים, רובם תומכים בתנועות הימין הישראליות.

מייק אוונס ביקר לפני כמה ימים עם ראשי האוונגליסטים אצל טראמפ בבית הלבן, שם העניקו לנשיא חנוכיה שקנה בירושלים.

אוונס, נהנה מכל רגע בישראל, הוא השקיע באוטובוס עם קישוט מפואר ושלטים מרהיבים שנתלו ברחבי ירושלים, שם נכתב כי ידידי ישראל בעולם מודים לטראמפ על תמיכתו הבלתי מסוייגת בישראל.



















מייק אוונס ירושלים דונלד טראמפ ידידי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד