י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חרדית בת 42 ממאה שערים ילדה את בנה ה-20

חרדית בת 42 ממאה שערים ילדה את בנה ה-20

תינוק לאחר לידה. צילום: משה שי, פלאש 90
תינוק לאחר לידה. צילום: משה שי, פלאש 90



סבתא חרדית תושבת מאה שערים, הפכה להיות אמא ללא פחות מ-20 ילדים, לאחר שלאחרונה ילדה בן בבית החולים בירושלים.

מדובר בחרדית שילדה לאחרונה בפעם ה-19, מה הופך אותה ככל הנראה לאחת השיאניות בלידת ילדים. באחת הלידות, נולדו לה תאומים ובמרוצת השנים אף הפכה להיות סבתא לאחר שחלק מילדיה נישאו והביאו ילדים לעולם. מבית החולים נמסר כי התינוק נולד בלידה טבעית ורגילה, ללא קשיים או סיבוכים.

"הגעתי למשמרת בחדרי הלידה בעין כרם, ועם כניסתי לחדרה של היולדת, דווח לי שזוהי לידתה ה-19", מספרת המיילדת עליזה אלטמרק. "היא מצידה הייתה רגועה ונינוחה. בתוך כמה שעות הסתיימה
בבכי מרגש ועדין של התינוק הטרי. הלידה היא 19 במספר, והתינוק הוא הילד ה-20 מאחר ויש תאומים בבית".

האמא מאוד התרגשה כאשר התינוק הועבר אל זרועותיה, "מה שמראה שזו אותה אהבה ואותה ההתרגשות עם כל ילד שנולד ולא משנה כמה ילדים כבר יש בבית" הוסיפה המיילדת.

"אני מיילדת בהדסה כמעט 8 שנים, ועד כה פגשתי יולדות שהייתה זו להן הלידה ה-13, לא מעבר לכך. אבל האמת שבחדר הלידה זה לא משנה את היחס המיוחד שמקבלת היולדת מהמיילדת. מבחינת כולנו הגישה היא זהה: כל מה שחשוב לנו זה לתמוך ולהיות שם עבורה, לסייע בתהליך ושהלידה – לא משנה מה מספרה, תעבור כחווייה נעימה, בבטחה ובשלום" הוסיפה.

פרופ' שמחה יגל, מנהל המערך לנשים ויולדות בהדסה הדגיש כי בעולם מוכרים מספרים גדולים יותר של לידות לאישה אחת, וישנם מחקרים מרתקים בנושא, אך לא שמע על דיווח של מספר גבוה יותר בשנים האחרונות בישראל.
20 ילדים חדר לידה מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד