ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

ביקורו בישראל של סגן נשיא ארה"ב - בוטל

סגנו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ - מייק פנס, דחה את ביקורו המתוכנן בישראל בחודש הבא, למועד בלתי ידוע • "בבית הלבן לא מגיבים לפרסומים" • כזכור, פנס היה צריך להגיע היום לישראל, אך מסיבות פנימיות נאלץ לדחות את ביקורו לחודש הבא

מייק פנס. צילום: רויטרס
מייק פנס. צילום: רויטרס



פרסום ראשון: סגן נשיא ארה"ב מייק פנס, דוחה את ביקורו בישראל. הנסיעה לישראל שתוכננה להשבוע ונדחתה לינואר הקרוב - תידחה שוב.

העיתונאי החרדי ג'ק טורקס שמסקר את הבית הלבן במגזין החרדי AMI אומר ל'בחדרי חרדים' כי "הביקור נדחה למועד לא ידוע. מהבית הלבן לא נמסרה תגובה, הם לא מאשרים ולא מכחישים".

העיכוב הוא ככל הנראה עקב בעיות פנימיות איתם מתמודד הממשל, טראמפ הצליח להעביר את רפורמת המס, אבל יתכן וסגן הנשיא יאלץ להשאר בזמן הקרוב עקב מספר בעיות נוספות איתם מתמודד טראמפ.

"הפחתת המס הגדולה ביותר בהיסטוריה האמריקאית היא ההישג הבולט ביותר לנשיא טראמפ והקלה למיליוני אמריקנים עובדים קשה", אמרה בהצהרה דוברת הבית הלבן שלדום. "סגן הנשיא מחויב לראות את המס נחתך עד לקו הסיום".

היועץ הדתי של טראמפ ג'ייסון גרינבלט, מי שעומד בראש המו"מ עם הפלסטינים, ימשיך כמתוכנן להגיע לאזור השבוע. פנס יגיע לאזור במועד לא ידוע.

בינתיים, מנהיגים פלסטינים סירבו להיפגש עם סגן הנשיא כאות מחאה, ונראה שגם אם ירצו להיפגש איתו, לא יוכלו כי סגן הנשיא אינו מתכנן להגיע בקרוב למזרח התיכון.

כזכור, פנס היה צריך להגיע היום לישראל, אך מסיבות פנימיות בממשל נאלץ הסגן לדחות את ביקורו בחודש הבא. כאמור, הערב דחה אותו לזמן בלתי מוגבל.
מייק פנס ארהב ביקור בישראל דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד