י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

האלפים צעקו 'שהחיינו' • כך התקבל ר' שלום מרדכי רובשקין במונסי

האסיר ר' שלום מרדכי רובשקין הגיע אמש לביתו במונסי, שם המתינו לו אלפים שבירכו 'שהחיינו', לאחר מכן נשא רובשקין דברים בפתח ביתו ואמר "זו לא השמחה שלי, זו השמחה שלכם" לקול שאגות 'לחיים לחיים' ושירת 'חסדי השם' • צפו בתיעוד

האלפים צעקו 'שהחיינו' • כך התקבל ר' שלום מרדכי רובשקין במונסי



השמחה בעולם החרדי ובייחוד בניו יורק, פורצת גבולות ומרקיעה שחקים, מאז היוודע (אמש) על שחרורו המוקדם ומיידי של האסיר החב"די ר' שלום מרדכי רובשקין שישב 8 שנים בכלא אוסטרויל בארה"ב.

כזכור, הלילה דווח ב'בחדרי חרדים', כי הנשיא האמריקני דונלד טראמפ, המתיק את עונשו של רובשקין, וחתם על שחרורו לאלתר, זאת לאחר שנגזרו עליו 27 שנות מאסר מתוכם ריצה 8, לאחר שהורשע בהונאה והלבנת הון במסגרת ניהול מפעל הבשר הגדול בעולם בעיירה פוסטוויל שבמדינת איווה בדרום ארה"ב.



עם היוודע דבר שחרורו, החלו בקהילות החרדיות בארה"ב לחגוג, אנשים נשים וטף יצאו לרחובה של עיר ולבתי הכנסת ופרצו בריקודים על הנס שאירע עם האסיר רובשקין ומשפחתו. כך למשל בבית 770 בקראון הייטס, המוני חסידים יצאו בריקודים והשקו זה את זה בכוסיות משקה להודות ולהלל להשי"ת על הנס.

המוקד המרכזי היה ביתו של רובשקין במונסי, רבבות גדשו את הרחוב סביב ביתו, והמתינו לבואו, אנשים נשים וטף, שבאו לחזות במו עיניהם בנס שאירע, שכן נעשו מאמצים רבים בשנים האחרונות לפעול לשחרורו, כמו גם עצומה לנשיא לשעבר ברק אובמה, עליה חתמו 52 אלף איש, אך זה דחה אותה על הסף.

עם הגיעו לביתו במונסי, השמחה הרקיעה שחקים, בקושי הצליח ר' שלום מרדכי רובשקין להכנס לביתו מרוב הקהל שגדש את הרחוב, לאחר שנכנס לביתו ונפגש עם המשפחה המורחבת, יצא אל הדלת ונשא דברי ברכה והודאה להשי"ת ברמקול, "זו השמחה שלכם, זו לא השמחה שלי" אמר לאלפים ששאגו "שהחיינו" ו"לחיים".

לאחר מכן, נכנסו רבים לביתו ללחוץ את ידו ולחבקו לאור שחרורו המפתיע.

כמו כן, בעיירה פוסטוויל בה ניהל את המשחטה הגדולה בעולם וכיום בבעלות אחרת, השמחה יצאה מגדר הרגיל, העיירה המנומנמת והנידחת, לא ידעה ערב שכזה. עם הגעת הבשורה על שחרורו של מנהל המפעל הנערץ, יצאו כולם לעבר בית המדרש ופצחו בריקודים סוערים, כשבמרכז אחיו, ר' הרשי רובשקין שכיום מנהל את המכירות במפעל, הוא נישא על כתפיים ורקד עם בני הקהילה שחלקם עדיין זוכרים את יום הפשיטה הגדולה של ה-FBI.



אם הייתם חברים אצלינו בקבוצות בחדרי "לפני כולם" - לא הייתם מפספסים וגם אתם הייתם מקבלים אמש ראשונים את הידיעה המפתיעה ושרשרת הכתבות על שחרור רובשקין.

כדי לא לפספס בפעם הבאה, לחץ להתחברות

https://chat.whatsapp.com/6VhbfVdCVMMISAav85yauV
שלום מרדכי רובשקין שמחה מונסי שחרור כלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד