י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

תיעוד מטלטל: "יוסי שלי הוא האיוב של הדור"

מצמרר! אמו של יוסי אזן שאשתו ושלושת ילדיו נספו בשריפה שפרצה בביתם בפלטבוש שבברוקלין, מיררה בבכי קורע לב לאחר הלוויה שנערכה אתמול בבית העלמין בחולון • צפו בהספד המטלטל והמחזק

תיעוד מטלטל: "יוסי שלי הוא האיוב של הדור"
י.נפוסי

 


לאחר סתימת הגולל אתמול (רביעי) בבית העלמין בחולון, על האם אליזה אזן ושלושת ילדיה ע"ה שנספו באסון השריפה בביתם בפלטבוש, ישבה אמו של הבעל/האב יוסי אזן המאושפז במצב קשה וביכתה מרורים את האסון הכבד שנחת עליה, הצדיקה את הדין וביקשה מעם ישראל להתחזק. לידי 'בחדרי חרדים' הגיע התיעוד המטלטל מדבריה והרי הוא לפניכם.



"מה אני מבקש מכם בני אהובי, שתהיו יראים זה מזה מכבדים זה את זה ואוהבים זה את זה. ואנחנו אומרים לך אבא; אדרבה, תן בלבנו לראות מעלת חברנו ולא חסרונם חלילה. השם רוצה אהבת חינם די עם הקומבינות די לדרוך אחד על השני. תאהבו זה את זה תכבדו זה את זה" זעקה הסבתא בכאב לקול בכין של הסובבות אותה.

הסבתא הדואבת המשיכה ואמרה בין היתר: "הרב קנייבסקי אמר שזה כפרת עוונות של הדור. כמה כפרת עוונות עוד צריך הדור הזה? כמה קורבנות עולה צריך הדור הזה? תתעוררו בבקשה אני מתחננת? שהעולה התמימה הזאת לא תהיה עולת שווא. בורא עולם שלא ייקח מאיתנו יותר קורבנות כדי לעורר אותנו... תראו איזה מחיר שילם הבן שלי יוסי".

"אשת נעוריו נשרפה מול העיניים, ילדיו העוללים צדיקים. אנא עם ישראל התעוררו. השם אמרת שצריך לברך על הרעה כשם שמברכים על הטובה, נכון יש רעה, אתה אמרת רעה. אבל איזה רעה נתת לנו?. אני מברכת אותך השם. תודה על הכל תודה, תודה, תודה".

"השם תרפא לי את הבן שלי ואת הנכדים, תן להם כוח. יוסי שלי הוא איוב של הדור. הוא לא יכול לעמוד בזה. כמה קורבן לקחת ממנו. את כל כולו ראה אותם נשרפים מול העיניים. עם ישראל התעוררו, תתקרבו להשם. אין דבר יותר מזה. כמה טוב השם. תודה לך השם תן לי כוח לעמוד בזה. לא אני לא יכולה. טעית. אומרים שאני חזקה, אני לא חזקה. לא יכולה לעמוד בזה השם. ארבע מתנות שלחת לי - ארבע ארונות, איך אפשר לראות את הטהורים והזכים האלה? עם ישראל תתעוררו תתקרבו לאבא אין כמו אבא, שיאמר לצרותינו די".

שמם של הפצועים לתפילה: יוסף בן אהובה מסעודה, שילת אהובה בת עליזה ואברהם בן עליזה.

משפחת אזן אסון פלטבוש לוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד