ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

חכם שלום לבני הכיפות הסרוגות: "הקב"ה שמח בכם"

עשרות בחורי ישיבות 'הסדרניקים' הצטופפו אמש בסלון הקטן בעיר העתיקה בירושלים לשמוע דברי חיזוק • נשיא המועצת חכם שלום כהן: "תזכו להקים בתים כמו שהקב"ה רוצה • הבחורים יצאו נרגשים: "הרגשנו את השכינה בתוך הבית" • צפו

תלמידי הישיבה בסלון
תלמידי הישיבה בסלון



עשרות תלמידי ישיבת ההסדר מחדרה עשו את יום 'זאת חנוכה' ב'יום עיון' בירושלים במסגרתו ביקרו ועברו השתלמות בישיבת הכותל, ערכו סיור מקיף בעיר העתיקה הססגונית בימי החנוכה ועוד. את סיומו המיוחד של יום העיון הם ביקשו לעשות במחיצתו של, נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן שביתו שוכן בסמוך.

קרוב למאה בחורים הצטופפו בסלון הקטן ברחוב היהודים והאזינו בשקיקה לדברי אלוקים חיים ודברי חיזוק מפי ראש הישיבה.


במשך דקות ארוכות הרחיב חכם שלום במעלת וחשיבות לימוד התורה כפי רצונו יתברך, ואמר להם: ״אשריכם שזכיתם לשבת ולעסוק בתורה. הקדוש ברוך הוא שמח בכם. זה הדבר הרצוי והאהוב ביותר לפני קודשא בריך הוא. בסיום דבריו בירכם נשיא המועצת ״שתזכו להקים בתים לתפארת עם ישראל כפי רצונו יתברך ולהרבות בנים לקב"ה. מייד בסיום הדברים עברו בזה אחר זה עשרות הבחורים להתברך באופן אישי מראש הישיבה.

התלמידים שיצאו מהקודש פנימה המומים ונרגשים מהדקות הארוכות שזכו להיות במחיצת הכהן הגדול, לא הצליחו להסתיר את הרגשות: "הרגשנו את השכינה בתוך הבית", אמרו. "חשנו את האהבה והחום שהרב הרעיף עלינו וזה שנותן לנו את הכח הלאה".



















חכם שלום כהן כיפות סרוגות בחורי ישיבה חיזוק זאת חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד