כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

שלושה חרדים מטבריה חשודים בתקיפת ילדים

שלושה חרדים תושבי טבריה בשנות ה-40 לחייהם נעצרו, בחשד לשורה של מעשים חמורים בצעירים בין השאר בבתי כנסת, חלקם לאורך שנים • מעצרם הוארך

צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה
צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: שלושה חרדים תושבי טבריה נעצרו בחשד לשורה של מעשים חמורים ואסורים שביצעו לאורך שנים בנערים וילדים.

במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה במשטרת טבריה בשבועות האחרונים, בחשד לביצוע עבירות חמורות בקטינים על ידי שלושה חשודים, הוברר כי החשודים ביצעו מעשים אסורים במספר קטינים ובגירים ובחלק מהקורבנות העבירות בוצעו לאורך שנים.

החשודים, המשתייכים לאחת מהקהילות החרדיות בעיר, נהגו על פי החשד לבצע את זממם בבתים, בבתי כנסת ובמקומות ציבוריים שונים.

אתמול (רביעי) עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו שוטרי משטרת ישראל את החשודים בשעות הערב המוקדמות. החשודים נחקרו והובאו לבית משפט השלום בטבריה שם ביקשו החוקרים להאריך את מעצרם.

מעצרם של השלושה, בני 42 ו-47, הוארך בית המשפט. שניים מהם בני 42 ו-47 בחמישה ימים וחשוד שלישי בן 42 בשבעה ימים.

במשטרה, מבקשים את עזרת הציבור לצורך איתור קורבנות נוספים. כל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף מתבקש לדווח לתחנת טבריה בטלפון 046728444 או למוקדי 100של המשטרה ברחבי הארץ.

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים טבריה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד