ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

"אני רואה את אבא שלי צועק": אברהם משחזר

אברהם אזן, הילד היחיד שניצל ללא פגע מאסון השריפה בפלטבוש, סיפר לבן משפחה בשבעה, בארץ - את הסיפור • "רצתי החוצה, ראיתי שהכל אש"

"אני רואה את אבא שלי צועק": אברהם משחזר



אברהם, היחיד מבני משפחת אזן ששהה בביתו בפלטבוש, ולא נפגע - סיפר במהלך השבעה על אירועי הלילה שבין שני לשלישי בפלטבוש, במהלכה נהרגה אמו עליזה ע"ה (39) ואחיו משה (11), יצחק הלל (7) והנרייט (3). האב יוסף (45), שילת (16) ודניאל (15) נפצעו קשה ועדיין מאושפזים בבית החולים.

בן משפחה ששוחח עם אברהם אוזן בן ה-13 מספר כיצד אברהם היחיד שיצא ללא פגע מהבית הבוער - משחזר את הרגעים הדרמטיים, "אמרתי לו תהיה חזק, אבל הוא השיב לי: 'אני לא מוכן להיות חזק, אני לא מאמין שזה קרה, זה לא יכול להיות'.

"שאלתי אותו", מספר בן המשפחה, "מה קרה בדיוק באותו לילה? והוא שחזר פרט אחר פרט: "ישנתי עם בן דוד שלי למטה והתעוררתי מהריח, שמעתי צעקות מלמעלה. רצתי החוצה מאחורה וראיתי שזה לא רציני, יצאתי קדימה לחזית של הבית, ראיתי שהכל אש, לא האמנתי, הייתי בלי משקפיים, זה היה מתוך שינה", הוא משחזר.

אברהם בן ה-13 ממשיך לספר על השריפה שדווחה לראשונה ב'בחדרי חרדים': "נכנסתי לתוך הבית, אני רואה את אבא שלי - עולה יורד, יורד עולה, צועק. יצאתי שוב החוצה, לא האמנתי שזה קורה, חיפשתי את המשקפיים שלי, וראיתי בחוץ את אבא שלי דוחף את הילדים מהחלון, הם לא רצו לקפוץ. נכנסתי שוב פעם להיכנס הביתה לראות מה קורה, אבל לא יכולתי להיכנס, הכל היה בוער. עד כאן הוא סיפר לי, הוא לא יכל להמשיך", סיפר בן המשפחה.

העתירו בתפילה עבור שלושת הפצועים: הרב יוסף בן אהובה מסעודה, הבת שילת אהובה בת עליזה ודניאל בן עליזה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.
פלטבוש שריפה יוסף אזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד