י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אייכלר נגד פרובוקציית הח"כים בבית שמש: "רוצים לעורר שנאה"

בעקבות הסיור המתוכנן של הוועדה לקידום מעמד האישה ביום ראשון הקרוב בעיר בית שמש, בהשתתפות ארגוני הרפורמיים, פנה ח"כ ישראל אייכלר ליו"ר הכנסת בבקשה לעצור את הפרובוקציה המתוכננת: "לא צריך להיות גאון כדי להבין את המטרה האמיתית שלהם"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



בעקבות הסיור המתוכנן של הוועדה לקידום מעמד האישה ביום ראשון הקרוב בעיר בית שמש, בהשתתפות ארגוני הרפורמיים, פנה סגן יו"ר הכנסת ח"כ ישראל אייכלר ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בבקשה לעצור את הפרובוקציה המתוכננת ולמנוע את ההתגרות שעלולה להפוך למסע הסתה ואלימות. את מכתבו שיגר ח"כ אייכלר גם לשר לביטחון פנים, למפכ"ל המשטרה וליועץ המשפטי של הכנסת.

"ליום ראשון הקרוב, הוציאה הוועדה לקידום מעמד האישה זימון לסיור בעיר בית שמש בהשתתפות ארגוני הרפורמים במסווה של קידום מעמד הנשים בעיר" פותח ח"כ אייכלר את מכתבו.

"כל מי שמכיר מעט את הדינמיקה הרגישה בעיר יודע כי שום תועלת עניינית לא תצמח מסיור כזה. אין מנוס מההבנה כי מטרתו היחידה של הסיור, לעורר פרובוקציה תקשורתית. הסיור יקדם רק את מעמדם של ארגוני הנשים הרפורמים.

אייכלר חושף במכתבו את הכוונה האמיתית שמאחורי הסיור המתוכנן: "בעיר בית שמש חיים יחד זה לצד זה מגוון אוכלוסיות. לאחרונה הועלו טענות שונות על שלטי צניעות שנתלו בעיר. סיור של הוועדה בשכונות החרדיות נועד להסעיר את הרוחות ולעורר שנאה ומדנים נגד הציבור החרדי.

ההתגרות הזו עלולה לגרום לתגובות קשות ואולי אף חלילה למקרי אלימות מצד מפגינים ושוטרים. ברור לכולם כי מי שייצאו נשכרים מסיטואציה שכזו הן ארגוני הנשים הרפורמיים ולא אף אישה מתושבות העיר.

לסיום, מבקש ח"כ אייכלר מיו"ר הכנסת לפעול למניעת סיור ההתגרות: "אבקשך למנוע שימוש בוועדות הכנסת לקידום הפרובוקציה הרפורמית המתוכננת בחסות הכנסת. חברי הכנסת נבחרו על מנת לשרת את הציבור ולא כדי לשמש יחצ"נים של ארגונים רפורמיים בעלי הון וקרנות שנאה והסתה".

אייכלר תקף בחריפות את המניעים העומדים מאחורי הסיור ואמר: "לא צריך להיות גאון כדי להבין את המטרה האמיתית שלהם. הם רוצים לזרוע שנאה ואיבה בין האוכלוסיות במדינה. מעניין כיצד הייתה מגיבה יושבת ראש הוועדה חברת הכנסת סלימאן אילו וועדת כנסת הייתה מזמינה את אנשי הרב כהנא לאום אל פאחם על מנת לבדוק את הרעש מגובה הדציבלים של המואזינים בעיר".





ישראל אייכלר סיור חברי כנסת פרובוקציה בית שמש הוועדה לקידום מאמד האשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד