ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

יממה לשחרור המפתיע • הבן יוסי בראיון ל'בחדרי': "אין לו רגע שקט"

זה הפתיע את כולם - אחרי חצות ליל כשרוב הישראלים כבר נמו את שנתם, הגיעה הבשורה המרנינה על שחרורו של שלום מרדכי בן רבקה, שנידון ל-27 שנות מאסר, השמחה הוציאה אלפים לרחובות • יממה אחרי, התפנה הבן לשיחה עם 'בחדרי חרדים'

יוסי רובשקין עם אביו, אמש לאחר השחרור
יוסי רובשקין עם אביו, אמש לאחר השחרור



יממה חלפה לה מאז הבשורה המפתיעה והמשמחת על שחרורו בדרך נס של האסיר החב"די ר' שלום מרדכי בן רבקה רובשקין, והשמחה בעולם החרדי בכל קצוות תבל הפכה את הנושא לשיחת היום.

המחזות שנלוו לשמחה האדירה שברו שיאים שלא ידעה ניו יורק בכלל וחסידות חב"ד בעולם בפרט, ר' שלום מרדכי התקבל בשירה ובריקודים של אלפי בני אדם - אנשים, נשים וטף שהתקבצו מחוץ לביתו במונסי, מחוץ לבית הוריו בבורו פארק וכן בבית 770 בשכונת קראון הייטס, שם רקד והרקיד אלפים עד לפנות בוקר בשבח והודאה להשי"ת על הנס שגמל עמו.


קבלת הפנים החמה אמש בשכונת קראון הייטס

המראות אמש דמו למאמר הגמרא בסנהדרין (כב.) "אמר רבה בר בר חנה אמר רבי יוחנן... מוציא אסירים בכושרות... אל תיקרי בכושרות - אלא בכי ושירות".

בראיון הלילה (חמישי) ל'בחדרי חרדים', מספר הבן יוסי רובשקין על היממה שעברה ועל התוכניות לעתיד; "אנחנו מתכננים להיות כולנו יחד כל המשפחה המורחבת בשבת, אנחנו רוצים להיות יחד עם הסבא והסבתא שלנו, עדיין לא החלטנו איפה נהיה, אבל כולנו נחגוג את השחרור של האבא ביחד".

יוסי מספר על השעות שאחרי השחרור, "אבא שלנו הצליח לישון שעה וחצי בלילה שאחרי השחרור, עד השעה 3 לפנות בוקר חגגו ורקדו ב-770, השמחה היתה עצומה, לאחר מכן אבא התפלל ערבית ואז הלך לאוהל של הרבי, ומיד אחר כך הצליח לישון שעה וחצי".

על היום שאחרי אומר יוסי ל'בחדרי חרדים': "אנשים עוצרים אותו ברחוב, אמנם אין לו רגע של שקט, כל תפילה שהוא נכנס לבית כנסת אנשים ספונטנית מתחילים לרקוד איתו, אנחנו יודעים שלא יהיה לו שקט בימים הקרובים, אבל אבא אמר שאנשים התפללו עליו כל כך הרבה, ועכשיו הם רוצים לברך אותו, אז הוא לא יכול לא לתת להם את האפשרות".

לשאלה מה מתכנן האבא לעשות לאחר שהעניינים ירגעו אומר יוסי: "אבא בטוח ילך לעבוד במשהו, זה יהיה משהו שקשור לעזרה לשני, אבא אוהב לעזור לכולם, וזה סוג העבודה שאבא רוצה, אין לנו קשר יותר למפעל הבשר, זה מאחורינו".

לסיכום אומר יוסי "לא התייאשנו לרגע, הכל מהשמים, אנחנו מאמינים בני מאמינים, ושמחים ומודים להקב"ה, עכשיו ראינו בחנוכה שהקב"ה מנהל את העולם, שום דבר לא קורה על פי דרך הטבע, הכל מאיתו יתברך, ראינו שאפשר לעבור את כל הקשיים והמכשולים, צריך לנסות הרבה ולהאמין בהקב"ה". מסכם יוסי.
שלום מרדכי רובשקין יוסי רובשקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד