י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אסון משפחת אזן: "יוסי במצב הכי קשה"

בתוך השמחה על שיחרורו המפתיע של שלום מרדכי רובשקין, העולם היהודי ממשיך לעקוב בדאגה אחר מצבם של בני משפחת אזן, שנפצעו קשות באסון השריפה שפרצה בביתם בראשית השבוע • בן המשפחה מספר ל'בחדרי' על מצבם "האבא היה נראה במצב קשה ומזעזע"

פעולות הכיבוי באותו לילה שקרע את המשפחה
פעולות הכיבוי באותו לילה שקרע את המשפחה



העולם היהודי ממשיך לעקוב בדאגה ובתפילה, אחר מצבם הרפואי של בני משפחת אזן מפלטבוש שנותרו לפליטה מאסון השריפה ומאושפזים בבית החולים.

בן משפחה מספר הלילה ל'בחדרי חרדים' כי "הילדה שילת בת ה-16, פתחה קצת את העיניים ביממה האחרונה, הילד דניאל בן ה-15 הזיז קצת את הידיים, אבל הם עדיין מורדמים ומונשמים ונחשבים מחוסרי הכרה".

מבחינת הרופאים אומר בן המשפחה ל'בחדרי חרדים', "מצבו של האבא יוסי, מוגדר על ידם הכי קשה, הרופאים עדיין נאבקים על חיי שלושתם, הם סובלים בעיקר מקשיי נשימה, הם נשמו פיח ופחם, ועל כן דרכי הנשימה שחורות בעיקר אצל האבא יוסי. אצל הילדים המצב יותר פשוט, הילדה שילת שברה את האגן, יש לה 20% כוויות, גם לילד דניאל יש מספר שברים כתוצאה מהנפילה מהקומה השניה לקומה הראשונה, בנוסף, הילד סובל מקרוב ל-30% כוויות". כך בן המשפחה.

ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה, כי אדם שאינו מוכר למשפחה, התייצב בבית החולים ואמר למשפחה שהוא יעזור להם בכל מה שהם צריכים.

אתמול (חמישי) הגיעה אמו של יוסי, שהיתה בישראל כדי ללוות את כלתה ונכדיה למנוחות ולשבת שבעה, וכן אחיותיו של יוסי שהגיעו גם הן לארה"ב, כדי לשהות לצד אמן ואחיהן. האם אהובה אמרה לסובבים בבית החולים דברי אמונה דומים לאלה שאמרה בהלוויה ופורסמו ב'בחדרי חרדים', וביקשה מעם ישראל להתחזק.



תיעוד מצמרר • הסבתא בדברי חיזוק ואמונה לאחר הלוויה

בן המשפחה מספר עוד, כי כל המשפחה המורחבת חזרה בתשובה בזכות יוסי, כשיוסי היה ילד בן 10 הוא התחיל להתחזק וסחף אחריו את כל המשפחה לחזור בתשובה.

לגבי אסון השריפה עצמו מספר בן המשפחה מישראל: "החוקרת המשטרתית סיפרה, כי האבא היה נראה במצב קשה ומזעזע. הוא היה בבית שש דקות נוספות מהזמן שהיה יכול להנצל, שמבחינת כוחות הכיבוי כבר לא היה צורך להיות שם, וזה בעצם החמיר את מצבו, הוא ניסה להציל את שאר הילדים, ולכן הוא הוכתר כגיבור על ידי הכבאים".

"השכנים מספרים שהוא נכנס ויצא מהבית פעמיים", החוקרת הינה ישראלית לשעבר, שגרה קרוב לבית החולים, אמרה למשפחה שאם הם צריכים מקום לשהות בו, הם יכולים לקבל את הבית שלה, "אני כבר אסתדר" אמרה.



צוות בית חולים יוצא מגדרו לעזור להם, הידיעה על שחרורו של שלום מרדכי רובשקין, שימחה מאוד את משפחת אזן, עם זאת הסיפור של השריפה קשה מאד למשפחה, בעיקר מהצד של האבא, שהיה אהוב ובקשר תמידי עם כל המשפחה המורחבת, כולם אהבו את יוסי, המשפחה מודעת למצבו ויודעת שמצבו קשה מאד.

העתירו בתפילה עבור שלושת הפצועים: יוסף בן אהובה מסעודה, שילת אהובה בת עליזה ודניאל בן עליזה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.
אסון פלטבוש משפחת אזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד