ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

קיש יעמוד בראשות ועדת הפנים: "דילמה לא פשוטה"

אחרי שנתניהו מינה את דודי אמסלם לתפקיד יו"ר הקואליציה, יואב קיש נאלץ להסתפק בוועדת הפנים • "לעזוב את ראשות ועדת הכנסת המשמשת כחוד החנית והמנווטת בכנסת זו החלטה לא קל"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



לאחר שהתאכזב מכך שראש הממשלה בנימין נתניהו לא העניק לו את תפקיד יו"ר הקואליציה, ח"כ יואב קיש יתמנה לתפקיד יו"ר ועדת הפנים במקומו של ח"כ דודי אמסלם, ויעזוב את ראשות ועדת הכנסת.

כזכור, בשבוע שעבר הודיע ח"כ דוד ביטן כי הוא ביקש מראש הממשלה לעזוב את תפקיד יו"ר הקואליציה, זאת בעקבות חקירותיו במשטרה. תוך שעות ספורות מינה נתניהו את דודי אמסלם לתפקיד הנחשק.

מי שהתאכזב מכך היה ח"כ קיש שציפה מנתניהו להעביר אליו את התפקיד, אולם כאמור, ראש הממשלה הציע לו את התפקיד של אמסלם - ראשות ועדת הפנים. קיש שקל את ההצעה וכעת החליט לקחת אותה.

הערב הוא אמר כי "שוחחתי עם ראש הממשלה והודעתי לו כי אני מודה לו על האמון ומקבל את הצעתו לכהן כיו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת".

לטענתו, "הדילמה לא היתה פשוטה. לעזוב את ראשות ועדת הכנסת המשמשת כחוד החנית והמנווטת בכנסת זו החלטה לא קלה. ועדה שבה נהניתי מאוד והרגשתי סיפוק רב בתפקידי.

"לבסוף, החלטתי נבעה מהעובדה שועדת הפנים העוסקת בנושאים חשובים ביותר כגון: ערים ורשויות, בטחון פנים ואיכות סביבה והינה בסיס חשוב על מנת לפעול ולקדם שינויים משמעותיים לטובת אזרחי ישראל", הסביר לבסוף.
יואב קיש ועדת הפנים דודי אמסלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד