י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בירושלים נערכה החתונה היהודית הגדולה בעולם • גלריה

אברהם פריד, מרדכי בן דוד, איציק דדיה, בן סנוף, אמיר חדד, החזן דוב הלר, הכנר דניאל אהביאל והרכב הזמרים ווקאל'ס, הופיעו בחתונה היסטורית שנערכה בסוף השבוע בירושלים • גלריית ענק

בירושלים נערכה החתונה היהודית הגדולה בעולם • גלריה
שלום לביא



במרכז דוידסון שלמרגלות הכותל המערבי, התקיימה בסוף השבוע החופה היהודית הגדולה בעולם. הפקת ענק הפכה את שטח האבנים העתיקות למתחם יוקרתי ונוצץ בהשקעה של מאות אלפי שקלים. מבעד לסידורי הפרחים המרהיבים וספות הבד העדינות, ניצבה בגאון במת התזמורת הסימפונית שהייתה גולת הכותרת באירוע המושקע.

לא פחות מ-50 נגנים הרכיבו את התזמורת הסימפונית שליוותה את האירוע, כשעליה מנצח מאסטרו גרשון פריישטט. כל קצוות הקשת המוסיקלית התקבצו לבמה אחת כשעליה עלו וירדו גדולי וטובי הזמר היהודי בעולם: אברהם פריד, איציק דדיה, החזן דב הלר, בן סנוף והרכב הזמרים FDD Vocal

ניגון ד' בבות המרטיט בביצועו של אברהם פריד, לצד השיר 'מלך מלכי המלכים' בגרסה מיוחדת של איציק דדיה. 'שיר מרקיע' של בן סנוף, לצד דואט מרגש של החזן דוב הלר ו-ווקאל'ס ל'ממקומך' של קרליבך. על הכל חתום המפיק דוד פדידה.

לאחר החופה, המשיכו קהל המוזמנים לטקס החתונה עצמו שנערך בחלל מיוחד שעוצב בתוך אולם בנייני האומה. שם, ניצבה בגאון במרכז האולם במה עגולה לבנה. עליה, בדיוק כמו בחופה, ניצב ההרכב המוזיקלי של מאסטרו גרשון פריישטט שליווה את ענקי הזמר היהודי מכל רחבי העולם.

על במה אחת התאחדו שני מלכי המוזיקה החסידית, אברהם פריד ומרדכי בן דוד שהגיע אף הוא מארה"ב, כשאליהם מצטרפים הזמר איציק דדיה שביצע מחרוזת מקפיצה, והזמר הצרפתי אמיר חדד. מקהלת בעלי המנגנים החסידית ליוותה את מגוון האמנים לאורך הערב, ואמן הכינור היהודי-אירי דניאל אהביאל בקטעים אינסטרומנטליים.

לאחר ערב שלם, התקבצו כולם יחד לקומזיץ מרגש יחד עם מ.ב.ד, פריד ואיציק דדיה. מיטב השירים והלהיטים מכל הזמנים, זכו לביצועים משותפים ומיוחדים.

קרדיטים:
הפקה: מיי טורס
הפקה מוזיקלית: FDD Productions
צילום: שלום לביא







































































































































































בנייני האומה קשת דוידסון הפקה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 61 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד