ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

סמוטריץ' ל'בחדרי': הגיע הזמן שהחרדים ישלבו ידיים עם תושבי דרום ת"א

סמוך להפגנת השמאל בשדרות רוטשילד בתל אביב, הפגינו פעילי ימין נגד אזלת היד של בג"ץ בטיפול במסתננים. בהפגנה השתתף חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מ'הבית היהודי • סמוטריץ' ל'בחדרי': "הגיע הזמן שהציבור הדתי והחרדי ישתף פעולה עם תושבי דרום תל אביב. אנחנו באותה סירה נלחמים מול בג"ץ" • צפו

סמוטריץ' ל'בחדרי': הגיע הזמן שהחרדים ישלבו ידיים עם תושבי דרום ת"א
פרבר



סמוך להפגנת השמאל בשדרות רוטשילד בתל אביב, הפגינו פעילי ימין נגד אזלת היד של בג"ץ בטיפול במסתננים. בהפגנה השתתף חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מ'הבית היהודי'.

סמוטריץ' אמר ל'בחדרי חרדים' כי "אני חושב שהגיע הזמן שהציבור הדתי והחרדי ישתף פעולה עם תושבי דרום תל אביב. אנחנו באותה סירה נלחמים מול בג"ץ, שמנסה לקעקע את זהותה היהודית של מדינת ישראל, זה נכון על השבת, זה נכון על המרכולים בתל אביב, זה נכון לגבי להוציא את המסתננים מדרום תל אביב. הציבור הישראלי הולך ימינה ומתחבר למסורת ומתחבר ליהדות.

"יש ציבור גדול מאד דתי וחרדי שרוצה ולא יכול לממש את מה שאנחנו רוצים, בגלל בג"צ שמתערב שוב ושוב בהחלטות של הכנסת, אני רוצה לראות כאן בהפגנות יותר ציבור חרדי שיבוא להזדהות עם תושבי דרום תל אביב, "עימו אנכי בצרה", לשלב ידיים נגד הבג"ץ".



מה דעתך על החרדים שמפגינים נגד הממשלה בירושלים, והם בעצם מפגינים נגד הממשלה הכי טובה לחרדים אי פעם

"המפגינים הללו קומץ קטנטן שרוקדים ריקוד מה יפית וחוברים לשמאל הקיצוני ומפגינים נגד ממשלה טובה וימנית. הם לא שווים יחס".

תוך כדי הראיון עם סמוטריץ נקראים נגדו קריאות של מפגינים "מושחתים הביתה ואתה גזען פשיסט". על כך אומר סמוטריץ, "אני אוהב את כולם, אני שמח שהשמאלנים השמנים ומדושני העונג יוצאים מהמסעדות להפגין, אבל אנחנו הימין נמשיך לנצח ולשלוט. הם יכולים לצעוק ואנחנו נמשיך לשלוט"
בצלאל סמוטריץ' הפגנה דרום תל אביב חרדים בגץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד